اینترنت

قابلیت Remix اینستاگرام علاوه بر ریلز در دسترس تمام ویدیوها قرار گرفت

قابلیت Remix اینستاگرام علاوه بر ریلز در دسترس تمام ویدیوها قرار گرفت

اینستاگرام اوایل سال جاری از ویژگی جدیدی تحت عنوان «Remix» رونمایی کرده بود تا کاربران با استفاده از ویدیوی خود با Reel یک کاربر دیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه اجتماعی متعلق به متا اکنون اعلام کرد که کاربران می‌توانند از این ویژگی در تمام محتواهای ویدیویی خود استفاده کنند.

ویژگی اینستاگرام که شبیه قابلیت Duet تیک تاک است، به کاربران اجازه می‌دهد تا برای ارتباط و تعامل با دیگران، ویدیوهای ریلز (Reels) خود را در کنار ویدیوی دیگری از کاربران ضبط کنند. اکنون از این ویژگی می‌توان برای تمام ویدیوها نیز استفاده کرد و آن‌ها را در کنار محتوا سایر کاربران قرار داد، اما نکته مهم اینکه در محتواها قدیمی نمی‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

غول شبکه اجتماعی توضیح می‌دهد که ویژگی Remix توسط کاربران Reels پذیرفته شده و آن‌‌ها اکنون تصمیم گرفته‌اند تا راه‌های بیشتری را برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا ارائه کنند تا علاوه بر تعامل با دیگران «محتوای خود را بهبود بخشند.» همچنین کاربران هنگام استفاده از این ویژگی برای ویدیوها خود همچنان به ابزارهای ویرایش مانند تغییر صدا دسترسی خواهند داشت.

برای استفاده از ویژگی جدید، کاربران می‌توانند روی منوی سه نقطه گوشه سمت راست بالای هر ویدیویی منتشر شده در اینستاگرام ضربه بزنند و سپس گزینه «Remix this video» را انتخاب کنند. در ادامه می‌توانند ویدیو جدیدی ضبط کنند یا از گالری گوشی خود محتوا مورد نظر خود را انتخاب کنند. در نهایت می‌توان ویدیوی ریمیکس شده خود را با سایر کاربران نیز به اشتراک گذاشت.

با این حال اگر کاربران قصد نداشته باشند که از ویدیوهای آن‌ها برای ریمیکس استفاده شود، می‌توانند این قابلیت را از بخش «Reels and Remix Controls» منوی تنظیمات غیر فعال کنند. نکته قابل توجه اینکه، این ویژگی به صورت پیش‌فرض فعال است.

در نهایت نیز باید اشاره کرد که قابلیت جدید اینستاگرام هم اکنون برای تمام کاربران فعال شده است و برای استفاده از آن باید اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا