تکنولوژی

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی InkPalm Plus با قیمت 164 دلار رونمایی کرد

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی InkPalm Plus با قیمت 164 دلار رونمایی کرد

شیائومی به تازگی کتابخوان الکترونیکی InkPalm Plus را روانه بازار کرده که در واقع یک به روزرسانی از مدل «اینک پالم 5» سال گذشته محسوب می‌شود. این کتابخوان اکنون دارای نمایشگری 5.84 اینچی است و به یک پردازنده راک‌چیپ RK3566 مجهز شده است.

مشخصات کتابخوان الکترونیکی شیائومی

گفتنی است این کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی از نسبت تصویر 2:1 برخوردار است، جهت فراهم کردن تجربه بهتر در زمینه مطالعه از فناوری نمایشگر کم مصرف E-ink استفاده می‌کند و قیمت کنونی آن در بازار چین برابر با 164 دلار است.

معرفی کتابخوان الکترونیک جدید شیائومی

نمایشگر 5.84 اینچی این محصول در کنار پشتیبانی از 24 درجه روشنایی مختلف، از تنظیمات مربوط به دمای رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. کتابخوان جدید اینک پالم پلاس از سیستم‌ عاملی مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برد و قادر است تا فایل‌هایی با فرمت‌های متنوع را نمایش دهد.

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط سازنده، این کتابخوان الکترونیکی جدید همینطور می‌تواند میزبان بسیاری از اپلیکیشن‌های eReader تهیه شده توسط سایر توسعه‌دهندگان نیز باشد.

از سوی دیگر با استناد به ادعای شیائومی، باتری 2200 میلی‌آمپری این محصول می‌تواند از طریق یک شارژر 5V ظرف 2.5 ساعت به شکل کامل پر شود و تا 30 روز استفاده را دوام بیاورد.

معرفی کتابخوان الکترونیک جدید شیائومی

پیش‌تر به استفاده از تراشه راک‌چیپ RK3566 در اینک پالم پلاس اشاره شد اما این محصول در باقی زمینه‌های سخت‌افزاری از رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی بهره می‌برد که برخلاف سایر مشخصات این محصول نسبت به مدل سال گذشته پیشرفت چندانی نداشته‌اند.

این محصول همچنین در کنار بلوتوث 5 از اتصال وای‌فای 5 نیز بهره‌مند است و تنها 0.14 کیلوگرم وزن دارد. در پایان باید به این مورد نیز اشاره کرد که محصول مذکور فعلا تنها در چین عرضه شده اما همچنان مانند مدل اینک پالم 5 امکان تغییر تنظیمات آن از چینی به انگلیسی میسر است، با این حال این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی یک نسخه رسمی انگلیسی را هم عرضه کند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا