اینترنت

تجربه خرید گوشی موبایل در آوند موبایل

تجربه خرید گوشی موبایل در آوند موبایل

با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند سهم زیادی از بازار گجت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند. فروشگاه آوندموبایل یکی از مراکز معتبر گوشی موبایل است که می‌توانید انواع گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، گوشی هوشمند اپل و گوشی‌های جدیدی همچون اینفینیکس را از آن خریداری کنید. این فروشگاه علاوه بر تنوع زیاد و موجودی انواع کالای هوشمند، بهترین تجربه خرید گوشی موبایل را برای کاربران این محصولات هوشمند فراهم کرده است.

تیم پشتیبانی فنی آوندموبایل

اولین نکته‌ای که توجه هر شخصی که به دنبال یک خرید مطمئن و حتی بهتر است بگوییم یک انتخاب مطمئن است، تیم پشتیبانی فنی آوند موبایل است که با تجربه و تخصصشان در زمینه گوشی‌های موبایل کاربر را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند.  کارشناسان آوند موبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به‌صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به‌سرعت پاسخ می‌دهند. به عبارت دیگر آوند موبایل به طور رایگان و بدون هیچ توقعی هنگام خرید محصول مورد نظر خود، همراه شما خواهد بود حتی درنهایت اگر از ما خرید نکنید.

کارشناسان آوندموبایل نه تنها قبل از خرید گوشی و برای انتخاب بهترین آنها، همراهی‌تان خواهند کرد تا با توجه به بودجه و ویژگی‌های دلخواهتان بهترین خرید را داشته باشید، بلکه با خرید از آوند موبایل و پس از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما هستند و در صورتی که کالای دریافتی هر‌گونه مغایرتی با کالای درخواستی داشته باشد، به شما اطمینان خواهند داد که به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهند ساخت.

گارانتی اصل بودن کالا توسط آوند موبایل

با خرید از فروشگاه آوند موبایل برخلاف دیگر رقبا، یک گارانتی هفت‌روزه دریافت خواهید کرد که این اطمینان را به شمای خریدار می‌دهد تا در صورت هرگونه عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و یا کاستی در متعلقات موجود در کالا، بتوانید این موارد را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهید. در این صورت در اسرع وقت کارشناسان ما  به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت، محصول جایگزین یا مبلغ آن خدمت شما عودت داده هواهد شد.

بعنوان خریدار، هر نوع محصولی از فروشگاه آوند موبایل را می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی هفت‌روزه آوندموبایل خریداری کنید.

سامسونگ

سری A سامسونگ سری پرطرفدار این کمپانی است. گوشی‌های موبایل سری A سامسونگ، در دسته میان‌رده قرار گرفته و خرید سری A سامسونگ به مراتب بیشتر از بقیه مدل‌های این برند است. گوشی‌های A52s و A72 از جدیدترین و بروزترین گوشی‌های هوشمند سری A هستند که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت و امکانات ویژه‌ای نیز برخودار هستند.

گلکسی A03 Coreبعد از نسخه A03s و در آذرماه 1400 به بازار عرضه شد. این نسخه از تفاوت‌های جزئی با نسخه قبلی خود برخوردار است و تنها کمی اقتصادی‌تر است. قاب پشت گوشی ای 03 کور پلاستیکی است و نسبت خط و خش مقاومت زیادی ندارد.

صفحه نمایش در گوشی A03 Core 6.5 اینچی است. پنل نمایشگر هم از نوع PLS LCD بوده و رزولوشن صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل است که یک کیفیت معمولی را رقم می‌زند. سامسونگ در این گوشی از تراشه‌ی  Unisoc SC9863A مدیاتک با معماری 28 نانومتری استفاده کرده است.

با توجه به تفاوت قیمت جزئی ای 03 کور با نسخه قبلی خود، گلکسیA03 Core  از نظر دوربین حرفی برای گفتن ندارد. A03 Core تنها به یک دوربین اصلی مجهز شده که کیفیت قابل قبولی هم ندارد. قیمت ای 03 کور اکنون حدود دو میلیون و چهارصد هزار تومان است.

گلکسی A12 Nacho تنها با یک تفاوت جزئی نسبت به A12، از تراشه اگزینوس 850 با ضخامت 8 نانومتری بهره می‌برد که باعث شده از لحاظ سخت‌افزاری، قدرتمند و قابل اطمینان باشد. صفحه‌نمایش 6.5 اینچی مجهز به پنلPLS TFT LCD  است و رزولوشن 1600×720 پیکسل را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلگسی ای 12 ناچو مجهز به دوربین 4گانه است که در یک پنل مربعی‌شکل در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌ است. دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا را به ثبت برساند. قیمت A12 Nacho در بازار ایران حدود 4 میلیون و سیصد هزار تومان است.

گلکسی A32در تفاوت چندانی از لحاظ طراحی با نسل پیشین خود ندارد. سامسونگ در اینجا هم از فریم و پنل پشتی پلاستیکی و نمایشگر 6.4 اینچی استفاده کرده است. صفحه نمایش از نوع Super Amoled و رزولوشن 1080 در 2400 است. نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز باعث شده تصویر واضح و قابل قبولی را نمایش دهد.

گوشی ای 32 سامسونگ از تراشه Helio G80 مدیاتک با ضخامت 12 نانومتری در قسمت پردازنده مرکزی استفاده کرده است. بهترین اتفاق در A32، استفاده از یک لنز 64 مگاپیکسلی بعنوان لنز اصلی پنل دوربین است. سامسونگ برای این لنز سنسور ISOCELL GW3 ساخت خود را مورد استفاده قرار داده است. قیمت گوشی سامسونگ A32 حدود 6 میلیون و هفتصد هزار تومان است.

تجربه خرید گوشی موبایل در آوند موبایل

تنوع کالا در آوند موبایل

همانطور که قبلا ذکر شد، آوند موبایل خرید هر گونه گوشی موبایل از جمله گوشی های سامسونگ، شیائومی، اینفینیکس و … و یا گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمتی همچون گوشی‌های آیفون ۱۳، گلکسی اس ۲۲ و … را فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است.

خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان نیز در هنگام خرید محصولات هوشمند همچون لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین تمامی محصولات فروشگاه آوند موبایل را می‌توانید زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی و همچنین با ضمانت هفت‌روزه کالا دریافت کنید.

قیمت مناسب در آوند موبایل

از دیگر مزایای خرید از فروشگاه آوند موبایل که در همان وحله اول نیز به خوبی مشخص است، قیمت‌های منصفانه و معین است. اگر تجربه خرید از یک مغازه موبایل را داشته باشید می‌دانید که فروشندگان این مغازه‌ها بعضا با توجه به ظاهر مشتری، قیمت دلخواهی را به مشتری اعلام می‌کنند. تمامی قیمت‌ها نه تنها روی وب‌سایت آوندموبایل ثبت شده است بلکه، آوند موبایل سعی دارد با توجه به اصول اخلاقی و بررسی قیمت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی توسط تیم قیمت‌گذاری، کالاها با بهترین قیمت ممکن به دست شما برسد.

خرید آنلاین و مطمئن از آوندموبایل

وب‌سایت آوند موبایل یک فروشگاه کامل و جامع از محصولات هوشمند به ویژه گوشی‌های موبایل است که با خیال خریدار را از بابت پرسه زدن در شهر و رفت و آمد به کلی برطرف کرده است. همچنین این مجموعه با پیک، تیپاکس و پست پیشتاز همکاری داشته و کالای مورد نظر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند.

تمام سفارش‌هایی که تا قبل از ساعت 14 در تهران ثبت شده‌اند، همان‌ روز و سفارش‌های ثبت شده بعد از این ساعت، در روز کاری بعد توسط پیک به دست خریداران می‌رسد. برای شهرستان‌های خارج از تهران نیز علاوه بر قابلیت ثبت سفارش تا ساعت 14 و ارسال توسط تیپاکس، با ثبت سفارش قبل از ساعت 10 صبح، کالا همان روز به اداره پست تحویل داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

البته لازم به اکر است، آوندموبایل امکان دریافت کالا در محل شرکت و به صورت حضوری را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همانجا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

خرید اقساطی

آوندموبایل علاوه بر در نظر گرفتن امکانات فوق برای تجربه خرید هرچه بهتر، امکان خرید به صورت قسطی را برای خریدارانش فراهم کرده است. امکان پرداخت قسطی هزینه کالا با همکاری درگاه پرداخت اعتباری ایزی‌پی و با دریافت اعتبار غیر حضوری، بدون ضامن، بدون پیش‌پرداخت، با استفاده از یک برگ چک، و تنها با پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه است.

تجربه خرید گوشی موبایل در آوند موبایل

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی، سامسونگ، هواوی و یا حتی گجت‌های هوشمند دیگر هستید، حتما به وب‌سایت فروشگاه آوند موبایل سر بزنید تا از نزدیک با انواع کالاها، خدمات و قیمت مناسب و منصفانه محصولات آشنا شوید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا