اینترنت

افزایش فشار بر استخراج‌کنندگان رمز ارز: نمایندگان آمریکا خواستار توضیح ماینرها شدند

افزایش فشار بر استخراج‌کنندگان رمز ارز: نمایندگان آمریکا خواستار توضیح ماینرها شدند

گروهی از قانون‌گذاران حزب دموکرات آمریکا به رهبری «الیزابت وارن»، نماینده ماساچوست از 6 شرکت استخراج کننده رمز ارز از جمله Riot Blockchain خواسته‌اند به پرسش‌هایی درباره تاثیر فعالیت‌هایشان بر محیط‌زیست و هزینه برق در آمریکا پاسخ دهند.

نمایندگان مجلس آمریکا در نامه‌های جداگانه‌ای به مدیران عامل این 6 شرکت خواستار ارائه توضیحاتی درباره میزان مصرف برق، برنامه‌های توسعه و هر گونه توافق با شرکت‌های خدماتی محلی شدند. شرکت‌ها تا 10 فوریه (21 بهمن) فرصت دارند پاسخ این سوالات را ارسال کنند.

قانون‌گذاران می‌گویند از تاثیر بسزای افزایش شمار ماینرها بر محیط‌زیست و مصرف‌کنندگان نگرانند. آن‌ها به‌طور خاص به مطالعه دانشگاه کالیفرنیا، برکلی اشاره می‌کنند که تخمین زده بود افزایش تعداد استخراج‌کنندگان در نیویورک باعث افزایش 165 و 79 میلیون دلاری قبض برق کسب و کارهای کوچک و مصرف‌کنندگان شده است. آن‌ها می‌گویند مصرف انرژی در حوزه استخراج بیت‌کوین از 2019 تا 2021 حدود سه برابر شده است.

مرکز استخراج رمز ارز

استخراج رمز ارز می‌تواند تلاش‌های زیست محیطی را خنثی کند

سناتور الیزابت وارن می‌گوید: «مصرف فوق‌العاده زیاد انرژی و نشر کربن در فعالیت استخراج‌کنندگان بیت کوین می‌تواند سخت‌کوشی‌های ما برای مقابله با بحران تغییرات اقلیمی را کم‌اثر کند. این قضیه با صرف‌نظر از اثرات زیان‌بار استخراج ارز دیجیتال بر محیط‌زیست و قیمت برق مطرح می‌شود. ما به اطلاعات بیشتری درباره فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز نیاز داریم تا بتوانیم به طور کامل پیامدهای این اتفاق بر محیط‌زیست و جوامع خود را درک کنیم.»

نمایندگان ایالات متحده آمریکا فعلا اشاره‌ای به وضع قوانین جدید برای این صنعت نکرده‌اند، ولی انتظار می‌رود که طرح‌هایی برای کنترل اثرات رمز ارزها بر اقتصاد در نظر گرفته شده باشد. مسئولان سطوح مختلف دولت و مجلس آمریکا به وضوح در ماه‌های اخیر توجه بیشتری به بازار کریپتو داشته‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده نه چندان دور باید شاهد قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای فعالیت آمریکایی‌ها در این فضا باشیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا