هاست پرسرعت
رمز ارز

تحلیل گر بزرگ، قیمت اتریوم را پیش از هاوینگ بیت کوین پیش بینی کرده است

تحلیل گر بزرگ، قیمت اتریوم را پیش از هاوینگ بیت کوین پیش بینی کرده است

تحلیل گر بزرگ، قیمت اتریوم را پیش از هاوینگ بیت کوین پیش بینی کرده است

در روزهای باقی مانده تا هاوینگ بیت کوین در سال 2024 بد نیست نگاهی به آینده قیمت اتریوم بیندازیم که می تواند با حرکت خود بخش بزرگی از بازار را تکان دهد.

پیش از هاوینگ بیت کوین در می 2020، قیمت اتر نتوانست مومنتوم کافی را کسب کند و تنها سقف های پایین تر را ثبت کرد تا اینکه در حوالی هاوینگ توانست سقف بالاتر ثبت کند. به همین دلیل بنجامین کوون معتقد است که نیمه دوم سال ماقبل هاوینگ برای اتریوم دلچسب نخواهد بود.

بنجامین کوون که یک تحلیل گر بزرگ ارز دیجیتال و بنیانگذار و رئیس خبرنامه و کانال یوتیوبی محبوب Into the Cryptoverse است پیش بینی کرده که مسیر کلی اتریوم در این سال تا نزدیکی هاوینگ نزولی خواهد بود  اگرچه ممکن است حرکت های صعودی هم دیده شود.

به گزارش بیکینگ، این تحلیل گر برجسته تاکید کرده که ممکن است قیمت اتریوم در پایان سال 2023 پایین تر از قیمت گشایش سالانه خود در 1195 دلار قرار بگیرد. طبق پیش بینی او، احتمالا اتریوم در پایان اکتبر 2023 به زیر 1400 دلار برسد.

با وجود نوسان بالای قیمت، از سه ماهه چهارم سال 2021 به بعد، اتریوم تنها حدود 20 درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته است.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل گر بزرگ، قیمت اتریوم را پیش از هاوینگ بیت کوین پیش بینی کرده است» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا