فناوری

پس از صفحه‌نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!

پس از صفحه‌نمایش نوبت به قلم پرچمدار سامسونگ رسید تا از کار بیافتد!

با ورود پرچمدار جدید سامسونگ به بازار، کاربران کم‌کم در حال کشف مشکلات آن هستند. اخیرا گزارش‌هایی از مشکل صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شد که البته سامسونگ با انتشار یک بیانیه، آن را رد کرد. بعضی کاربران هم از دردسر کشیدن برای اتصال گوشی به Android Auto خبر داده‌اند. تازه‌ترین مشکل اما به قلم دیجیتالی گلکسی اس ۲۳ اولترا مربوط می‌شود.

ظاهرا اتصال S Pen به این گوشی در برخی مواقع، خودبه‌خود قطع می‌شود. نتیجه اینکه اگر در حال نوت‌برداری، طرح زدن یا هر کار دیگری با قلم باشید، کارتان لنگ می‌ماند.

مشکل قلم گلکسی اس 23 اولترا

البته کاربران درگیر مشکل، به چند راه حل ابتکاری هم رسیده‌اند. یکی از این راهکارها، ریست کردن S Pen است. برای انجام این کار، باید از اپ Settings به منوی Advanced Features بروید تا به آپشن‌های S Pen برسید و با زدن دکمه سه نقطه‌ای، آن را ریست کنید.

فعال کردن گزینه Keep S Pen connected هم می‌تواند یک راهکار بالقوه دیگر باشد. این گزینه به‌صورت دیفالت، غیر فعال است تا زمانی که از قلم دیجیتالی برای مدت طولانی استفاده نمی‌کنید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. برای فعال‌سازی این عملکرد، از اپ Settings به منوی Advanced features بروید و با انتخاب S Pen، وارد Additional S Pen Settings بشوید.

فعلا سامسونگ از اظهارنظر رسمی دراین‌باره خودداری کرده؛ یا شاید هم وجود مشکل را به رسمیت نشناخته است. البته بیشتر کاربران، با چنین مشکلی مواجه یا هنوز از آن باخبر نشده‌اند؛ ولی برای کسانی که به کرات از S Pen استفاده می‌کنند؛ این می‌تواند کلافه‌کننده باشد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا