فناوری

ماشین جدید سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد/ عکس

ماشین جدید سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد/ عکس

هر زمان که نام سوزوکی جیمنی به میان می‌آید مردم آمریکا با واژه‌هایی همچون میوه ممنوعه از آن یاد می‌کنند. البته حتی در بازارهایی که جیمنی عرضه می‌شود نیز دستیابی به مدل هریتیج ادیشن سخت خواهد بود. ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند آفرودر کوچک خود را به تعداد بسیار محدودی در بازار استرالیا عرضه خواهند کرد. سوزوکی اظهار داشته است تنها ۳۰۰ دستگاه از جیمنی هریتیج ادیشن را تولید می‌کند. وب‌سایت استرالیای جیمنی چهار رنگ سبز، سفید، خاکستری و مشکی از خودروی موردبحث را با عناصر و گرافیک‌های بدنه قرمز و نارنجی و گل پخش‌کن‌های قرمز رنگ به نمایش گذاشته است. نوشته‌های هریتیج نیز تکمیل کننده طراحی ظاهری این خودرو خواهند بود.

ماشین جدید سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد/ عکس

در قلب مدل هریتیج ادیشن همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری استاندارد جیمنی با ۱۰۰ اسب بخار قدرت قرار دارد. سوزوکی گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک را برای نسخه‌های دیگر آفرودر خود ارائه می‌کند اما مدل موردبحث ما فقط با گیربکس ۵ سرعته دستی قابل سفارش خواهد بود. ابعاد کوچک، فاصله بین محوری کوتاه و اورهنگ های جلو و عقب تقریباً ناپیدا باعث شده‌اند جیمنی از نظر آفرود توانایی‌های سورپرایز کننده‌ای داشته باشد. خودروهای قدبلند در آمریکا ابعاد بزرگ‌تری دارند و اگرچه جیمنی هرگز در این کشور عرضه نشده است اما خودروهایی همچون شورولت تراکر در دسترس خریداران بوده‌اند.

ماشین جدید سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد/ عکس

سوزوکی جیمنی هریتیج ادیشن بر پایه مدل GLX ساخته می‌شود که لوکس‌ترین نسخه از این خودرو به حساب می‌آید. در مدل موردبحث می‌توان تجهیزاتی همچون نمایشگر ۷ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، ناوبری، چراغ‌های جلوی LED، دوربین دنده‌عقب، مه شکن‌ها و حتی برخی سیستم‌های کمک‌راننده را مشاهده کرد. اگرچه جیمنی هریتیج ادیشن خودرویی کوچک و به نوعی پایه محسوب می‌شود اما می‌توان برخی آپشن ها و وسایل جانبی را برایش سفارش داد. سوزوکی فلاپ های جلو و عقب، وسایل جانبی فضای بار، بلندگوهای کاراتر و حتی کیت رینگ‌های ۱۵ اینچی را ارائه می‌کند. قیمت خودروی موردبحث از حدود ۲۲۶۰۰ دلار شروع می‌شود و چند هزار دلاری گران‌تر از نسخه پایه جیمنی است. تنها رنگ استاندارد هریتیج ادیشن سفید است اما خریداران می‌توانند برای رنگ‌های دیگر ۶۹۵ دلار پرداخت کنند.

ماشین جدید سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد/ عکس

58321

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا