رمز ارز

مراقب کلاهبرداری وب‌سایت‌های جعلی arzdigital باشید!

مراقب کلاهبرداری وب‌سایت‌های جعلی arzdigital باشید!

هشدار کلاهبرداری: مراقب وب‌سایت‌های جعلی arzdigital.blog ،arzdigital.news و arzdigital.site باشید!

وبسایت رسمی arzdigital نوشت: مدتی است که یک وب‌سایت جعلی با آدرس‌های «arzdigital.blog» ،«arzdigital.site» و اخیراً «arzdigital.news» با سوءاستفاده از نام و نشان مجموعه «ارزدیجیتال» مشغول کلاهبرداری از کاربران است. گردانندگان این وب‌سایت جعلی که خود را «وب سایت رسمی بلاگ ارزهای دیجیتال» معرفی می‌کنند، با فریب کاربران و هدایت آنها به صفحه‌ای تحت‌عنوان «آموزش دریافت کیف پول ۱۵۰ هزار دلاری رایگان کوکوین!»، «جشنواره کیف پول های ۲۰۰ هزار دلاری بایننس» یا «آموزش دریافت کیف پول ۳۰۰ هزار دلاری رایگان کوینکس!»، پس از برگزاری یک قرعه‌کشی ساختگی و گذراندن چند مرحله ثبت‌نام صوری، از آنها درخواست می‌کنند تا برای برداشت جایزه خود مقداری اتریوم را به‌عنوان «کارمزد» به یک آدرس مشخص واریز کنند.

هشدار: تمامی مراحلی که در این وب‌سایت تعبیه‌شده ساختگی بوده و پس از واریز اتریوم، هیچ مبلغی به حساب شما واریز نخواهد شد. با این حال برای آگاهی بیشتر کاربران این کلاهبرداری را مرحله‌به‌مرحله بررسی خواهیم کرد.

در این وب‌سایت جعلی صفحه‌ای به آدرس «arzdigital.news/coinex» وجود دارد و یک ویدئو آموزشی تعبیه شده است که در آن شخصی ناشناس کاربران را به شرکت در یک قرعه‌کشی کاملاً ساختگی تشویق می‌کند.

برای آگاهی از جدیدترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال صفحه دیده بان کلاهبرداری های ارز دیجیتال | معرفی معروف ترین پروژه های اسکم را بخوانید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا