رمز ارز

تحلیل قیمت لایت کوین: خطر بالقوه سقوط | ۶ آذر

تحلیل قیمت لایت کوین: خطر بالقوه سقوط | ۶ آذر

تحلیل قیمت بزرگترین بازنده های هفته با 30 درصد ضرر | 20 آذر

قیمت لایت کوین اخیراً افزایش یافته و سرمایه گذاران خود را خوشحال کرده است. عملکرد هفتگی این ارز دیجیتال تا امروز ۲۳.۱۸ درصد بوده که آن را به بهترین ارز دیجیتال از نظر عملکرد در میان دارایی های برتر تبدیل کرده است. با این حال خطر از دست رفتن تسلط بر بازار وجود دارد و سرمایه گذاران باید احتیاط کنند.

طبق داده های لونارکراش، لایت کوین موقعیت خود را از نظر منشن در شبکه های اجتماعی از دست داده و به جایگاه ۱۲۸ ام سقوط کرده است. این می تواند احتمال تغییر احساسات و تاثیر بر قیمت را نشان دهد.

هم اکنون قیمت LTC حوالی ۷۷.۳۸ دلار در نوسان است که افزایش آن در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد. برخی اندیکاتورها خاطرنشان می کنند که این حرکت صعودی شکننده است.

تحلیل قیمت ۴ ساعته لایت کوین

طبق نمودار ۴ ساعته، لایت کوین در آستانه رسیدن به منطقه به منطقه اشباع خرید قرار دارد. اندیکاتور RSI در سطح ۶۱.۵۳ نشانگر تجمع زیاد است. با رسیدن به سطح ۷۰، احتمال تغییر جهت حرکت  از مومنتوم شدید صعودی قابل پیش بینی است.

نگاهی به اندیکاتور DMI نشان می دهد فروشندگان و خریداران برای به دست آوردن کنترل بازار در حال جدال هستند. با اینکه قدرت خرید (سبز) همچنان بالاتر از قدرت فروش (قرمز) است، ADX (شاخص جهتی میانگین) افت از سطح ۲۷.۶۱ را نشان می دهد.

اگر ADX باز هم کاهش یابد، تسلیم شدن قیمت در مقابل فشار فروش و پیش گرفتن مسیر نزولی محتمل خواهد بود.

نمودار چهار ساعته قیمت لایت کوین / دلار

نمودار چهار ساعته قیمت لایت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

در نمودار بالا، EMA -20 (آبی) بالاتر از EMA- 50 (زرد) قرار دارد. این یعنی احتمال افزایش بیشتر از سطح فعلی وجود دارد. برخی اندیکاتورها که در آستانه برخورد قرار دارند لزوم احتیاط قبل از هر اقدامی را یادآوری می کنند.

علاوه بر این، گردش یک روزه لایت کوین طبق داده های سانتیمنت از ۱.۳۴ میلیون در چند روز قبل به ۲۴۷۰۰۰ دلار کاهش یافته است. این یعنی تعداد تراکنش های لایت کوین به شدت کم شده است. این نکته را می توان به کاهش تقاضا برای این ارز دیجیتال تفسیر کرد.

حتما بخوانید : نمودار قیمت جهانی مس

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا