رمز ارز

مدیر عامل کراکن اثبات ذخایر بایننس را بی معنی دانست

مدیر عامل کراکن اثبات ذخایر بایننس را بی معنی دانست

مدیر عامل کراکن اثبات ذخایر بایننس را بی معنی دانست

جسی پاول، مدیر عامل کراکن، اثبات ذخایر بایننس را که اخیراً راه‌اندازی شده است، بی معنا خواند.

جسی پاول، مدیرعامل کراکن، بایننس را مورد انتقاد قرار داد. او اثبات ذخایر این صرافی را بی‌ معنا خواند، زیرا فاقد «اثبات بدهی» است. پس از ورشکستگی FTX، مشخص شد که FTX بخش قابل توجهی از دارایی های مشتریان خود را به دلیل ورشکستگی قرض داده است. در نتیجه، صرافی ‌های برجسته تلاش می ‌کنند تا به کاربران در مورد اثبات ذخیره خود اطمینان دهند و شفافیت را در بازار تقویت کنند.

بایننس از اثبات ذخایر رونمایی کرد

طبق اخبار بیکینگ، بایننس یکی از اولین صرافی‌ های ارز دیجیتال بود که ذخایر خود را فاش کرد. دیری نپایید که بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری دیگر از این کار پیروی کردند. با این حال، این اثبات ذخایر چیزی بیش از موجودی کیف پول سرد متعلق به صرافی ها نبود.

بایننس با راه ‌اندازی ذخایر Merkle Tree با شواهد رمزنگاری، سعی کرد معیاری برای دیگر دست اندرکاران کریپتو تعیین کند. با این حال، جسی پاول در توییتر به انتقاد از این اقدام بایننس پرداخت و گفت:

متاسفم اما نه. این PoR نیست. این یا ناآگاهی است یا سوء تعبیر عمدی.

مدیر عامل Kraken گفت که هدف شفاف سازی این است که بفهمیم آیا یک صرافی بیشتر از بدهی های خود به مشتریان، رمزارزهای بیشتری در اختیار دارد یا خیر.

CZ به جسی پاسخ داد

در پاسخ به اظهارات جسی، CZ خاطرنشان کرد که کریپتو اولین نهادی بود که صاحبان صرافی در یک محیط شفاف با یکدیگر تعامل دارند. او فکر کرد که این محیط می تواند برای دیگر صاحبان صرافی مفید باشد.

توکن ها و ممیزی های جدیدتر در راه است

بایننس مشاهده ذخایر خود را برای عموم آزاد کرد. این صرافی اعلام کرد که در ابتدا با ذخایر بیت کوین خود شروع کرده و توکن ها و شبکه های بیشتری را در هفته های آینده اضافه خواهد کرد. ژائو همچنین اشاره کرد که گنجاندن حسابرسان شخص ثالث در حال حاضر در حال انجام است.

 

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا