رمز ارز

تحلیل قیمت کاردانو: موج صعودی برای بازیابی | ۲۷ آبان

تحلیل قیمت کاردانو: موج صعودی برای بازیابی | ۲۷ آبان

تحلیل قیمت کاردانو: لزوم حفظ حمایت 0.80 دلار | 21 اسفند

تحلیل قیمت کاردانو نشان می دهد این ارز دیجیتال بازیابی صعودی را در ۲۴ ساعت اخیر تجربه کرده و ارزشش از ۰.۳۳ دلار افزایش یافته است.

نکات مهم تحلیل قیمت کاردانو

  • تحلیل قیمت کاردانو امروز یک روند صعودی را نشان می دهد.
  • نزدیک ترین مقاومت در ۰.۳۳۱۴ دلار قرار دارد.
  • نزدیک ترین حمایت در سطح ۰.۳۲ دلار واقع شده است.

نزدیک ترین مقاومت در بالا در ۰.۳۳۱۴ دلار قرار دارد و به نظر می رسد به زودی با مومنتوم ایجاد شده لمس خواهد شد. در سطح ۰.۳۲ دلار هم یک حمایت قرار گرفته که می تواند موجب ثبات قیمت در صورت افت شود.

حجم معاملات ۲۴ ساعته هم افزایش قابل توجه ۱۷۰ میلیون دلاری و ارزش بازار ۷.۶ میلیارد دلاری را نشان می دهد. در ۲۴ ساعت گذشته، خرس ها و گاوها در بازار فعال بوده اند و نوسان قیمت توسط این دو گروه ایجاد شده است. با این حال، بر اساس مومنتوم موجود و حمایت قوی در ۰.۳۲ دلار، به نظر می رسد کاردانو در ساعات آینده شاهد افزایش قیمت باشد.

قیمت کاردانو / دلار به بالای منحنی میانگین متحرک رسیده که نشانگر روند صعودی است. اندیکاتور RSI در سطح ۴۳.۱۹ قرار دارد.  حرکت رو به بالای RSI نشان می دهد فعالیت های خرید از فعالیت های فروش بیشتر است. هیستوگرام مکدی در حال افزایش است و نشان می دهد خریداران و فروشندگان در حال مبارزه برای کسی قدرت در بازار کاردانو هستند.

نمودار یک روزه قیمت کاردانو / دلار

نمودار یک روزه قیمت کاردانو / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

تحلیل قیمت ۴ ساعته

با نگاه به نمودار ساعتی، درمی یابیم به تازگی قیمت یک الگوی مثلث صعودی را شکسته است.  فروشندگان همچنان برای عقب راندن خریداران تلاش می کنند و در سطوح حمایت خرید می کنند. تا زمانی که قیمت بالاتر از ۰.۳۲ دلار باقی بماند، انتظار داریم قیمت کاردانو به روند صعودی خود ادامه دهد و در روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

قیمت در این تایم فریم بالاتر از میانگین متحرک قرار دارد که نشانگر روند صعودی است. اندیکاتور RSI فعالیت بیشتر خریداران را نشان می دهد و مکدی سیگنال صعودی دارد زیرا خط سیگنال و مکدی به یکدیگر نزدیک شده اند.

نمودار 4 ساعته قیمت کاردانو / دلار

نمودار ۴ ساعته قیمت کاردانو / دلار

به طور کلی، تحلیل قیمت کاردانو نشان می دهد مومنتوم حرکت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته اما در تایم فریم های ۴ ساعته و ۱ ساعته هنوز روند نزولی قابل مشاهده است. با این حال به نظر می رسد جنگ خریداران و فروشندگان در کوتاه مدت ادامه داشته باشد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا