رمز ارز

بهترین بازارهای ان اف تی (NFT) در بلاک چین پالیگان کدامند؟

بهترین بازارهای ان اف تی (NFT) در بلاک چین پالیگان کدامند؟

بهترین بازارهای ان اف تی در بلاک چین پالیگان

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

بلاک چین با کاربردهای بی شمار و پتانسیل فوق العاده ای که در صنایع دارد، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. بلاک چین یک دفتر کل مشترک و تغییرناپذیر است که فرایند ثبت تراکنش ها و ردیابی دارایی ها را ساده می کند. منظور از دارایی هر چیزی است که ارزش داشته باشد. این مهم نیست که دارایی، ملموس یا ناملموس است بلکه مهم این است که می تواند در شبکه بلاک چین ردیابی و معامله شود. نوع خاصی از دارایی ها که در شبکه بلاک چین وجود دارد ان اف تی است. با ما همراه باشید تا بهترین بازارهای ان اف تی را به شما معرفی کنیم.

بلاک چین راه را برای ایجاد یک شکل کاملاً جدید از مالکیت معنوی هموار کرده است. این شکل جدید با عنوان توکن های غیر قابل تعویض (NFT) شناخته می شود. NFTها از بلاک چین برای ذخیره سازی در قالب یک واحد داده غیر قابل تعویض استفاده می کنند. واحدی که می تواند معامله یا فروخته شود. رسانه های دیجیتال مانند عکس ها، فیلم ها و صدا از جمله واحدهای NFT هستند.

پلتفرم پالیگان متیک (Polygon Matics) چیست؟

پالیگان (Polygon) یک پلتفرم مقیاس پذیر غیرمتمرکز اتریوم است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با حفظ امنیت، اپلیکیشن های مقیاس پذیر و کاربرپسند (dApps) را با حداقل هزینه تراکنش ایجاد کنند. dAppها در حال حاضر در ۱۷ دسته موجود هستند: صرافی، بازی، امور مالی، قمار، توسعه، ذخیره سازی، پرخطر، کیف پول، حاکمیت، دارایی، هویت، رسانه، اجتماعی، امنیت، انرژی، بیمه و سلامت. در ادامه قصد داریم بهترین بازارهای ان اف تی در شبکه پالیگان را معرفی کنیم.

 

۱. بازار ان اف تی Opensea: بزرگترین بازار خرید و فروش NFT

Opensea: بزرگترین بازار خرید و فروش NFT

OpenSea به دلیل داشتن وجه تمایز به عنوان اولین و بزرگترین بازار NFT در صدر فهرست ما قرار دارد. مجموعه NFTهای آن طیف گسترده ای از دسته بندی ها از جمله هنر، کلکسیون، نام دامنه، موسیقی، عکاسی، ورزش، کارت های تجاری، ابزارهای کاربردی و دنیای مجازی را پوشش می دهند. NFTهای قابل توجهی توسط شخصیت هایی مانند DeadMau5 و حتی مؤسساتی مانند مدرسه طراحی رود آیلند در این بازار ارسال شده است. صفحه اصلی وب سایت Opensea دارای یک فهرست زنده از ۷ مجموعه برتر در طول ۷ روز است که برای NFTهای مشابه یا متعلق به یک سازنده تقاضا ایجاد می کند.

کیف پول های پرداختی که در بازار Opensea برای تراکنش ها پشتیبانی می شوند عبارتند از:

۲. بازار ان اف تی NFTically

NFTically

NFTically یکی دیگر از بهترین بازارهای ان اف تی مبتنی بر پالیگان است که در آن می توانید NFTهایی را که به شکل تصاویر دیجیتالی هستند خریداری کنید یا بفروشید. NFTهای عرضه شده در این بازار از شخصیت های متحرک ساده ۸ بیتی گرفته تا نقاشی های پیچیده ای که هنرمندان ایجاد کرده اند را شامل می شود. دسته بندی های مختلف این بازار شامل هنر، دنیای مجازی، کارت های تجاری، کلکسیون و ابزار کاربردی است.

کیف پول های پرداختی که در بازار NFTically  برای تراکنش ها پشتیبانی می شوند عبارتند از:

  • Coinbase
  • WalletConnect
  • MetaMask
  • Formatic

۳.بازار ان اف تی PlaydApp

PlaydApp

همان طور که از نام آن پیداست، PlayDapp یک بازار NFT مبتنی بر پالیگان است که متخصص بازی های ویدئویی و خرید ریزتراکنش های درون بازی آن ها است. نقطه برجسته این بازار، بازی مبتنی بر اندروید “Along with the Gods” است. این بازار AWTG P2E را ارائه می دهد. AWTG P2E یک سرور اختصاصی است که به بازیکنان امکان می دهد از AWTG لذت ببرند و در عین حال با تکمیل شرایط خاص، مشوق هایی غیر از آیتم های درون بازی کسب کنند.

در سرور P2E، بازیکنان می توانند با تکمیل اهداف روزانه یا شرکت در مسابقات هفتگی PVP، جوایزی کسب کنند. از طرفی شما در این بازی می توانید PLA، توکن بومی  PlayDapp را به دست آورید که در صرافی های بزرگی از جمله Coinbase، Upbit و Crypto.com قابل معامله است.

دیگر بازی های محبوب dApp که در بازار PlayDapp پشتیبانی می شوند عبارتند از: PLAYDAPP Town، Cometh، Playdapp Dragon و League of Kingdoms.

۴. بازار ان اف تی Aavegotchi

Aavegotchi

Aavegotchi یکی دیگر از بهترین بازارهای ان اف تی است. Aavegotchi یک پروتکل بازی NFT منبع باز و متعلق به جامعه است که مالکیت واقعی دارایی را برای گیمرها امکان پذیر می کند. این بازار به شما امکان می دهد یک Aavegotchi داشته باشید. Aavegotchi یک NFT مولد سود است که به عنوان یک حیوان خانگی دیجیتال همواره دوبرابر می شود.

حیوان خانگی دیجیتال بخشی از یک بازی بزرگتر مبتنی بر NFT است که به نام The Gotchiverse شناخته می شود. Gotchiverse یک بازی برای کسب درآمد است. در حال حاضر، پروتکل بلاک چین برای این بازی مبتنی بر توکن حاکمیت، GHST است که با پشتیبانی آتی از Gotchus Alchemica و توکن GLTR همراه خواهد بود.

۵. بازار ان اف تی MegaCryptoPolis 3D

MegaCryptoPolis 3D

MegaCryptoPolis یک بازی استراتژی شهرسازی غیرمتمرکز است که بر روی چندین بلاک چین به عنوان یک dApp اجرا می شود. هر عمل در بازی یک معامله است که توسط قرارداد هوشمند تکمیل شده و توسط بازیکن امضا می شود.

هر مورد در MegaCryptoPolis یک توکن الگوریتمی  منحصر به فرد ERC-721 است که در کیف پول بازیکن نگهداری می شود. منطق بازی، مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که هر عمل منجر به یک تراکنش بلاک چینی قابل تأیید می شود.

MegaCryptoPolis به عنوان یکی از بهترین بازارهای ان اف تی مبتنی بر یک رویکرد غیرمتمرکز و نیز مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که تمام تراکنش های درون بازی را تأیید می کند. تمام فعالیت های بازیکن در بلاک چین اتریوم ثبت می شود. MegaCryptoPolis 3D به کاربران این امکان را می دهد که املاک را اجاره کنند، نسل های جدیدی از ساکنان ایجاد کنند، خدماتی را به بازیکنان دیگر ارائه دهند، آگهی ها را نمایش دهند و اتومبیل برانند.

یکی دیگر از نکات جالب در مورد این بازار، معرفی MegaVerse است. Mega World متاورسی است که بر روی MegaCryptoPolis، بازی استراتژی سه بعدی شهرسازی ساخته خواهد شد. این بازی در چندین شبکه انجام می شود و با هر منطقه جدید، زمین های جدیدی ایجاد می شود.

سؤالات متداول

بهترین بازارهای ان اف تی در پالیگان کدامند؟

کدام یک برای فروش ان اف تی، مقرون به صرفه تر است؟ سولانا یا پالیگان؟

سولانا به صرفه تر است چون هزینه گس (کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم) کمتری دارد.

آیا بلاک چین پالیگان برای ان اف تی مناسب است؟

بله پالیگان قابل اعتمادترین پلتفرم برای ان اف تی ها و محصولات مبتنی بر بلاک چین است.

جمع بندی

ما در این مقاله با بهترین بازارهای ان اف تی مبتنی بر شبکه بلاک چین پالیگان آشنا شدیم. ما در اینجا تنها ۵ مورد از این نوع بازار در دنیای ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم. با شناخت این بازارها شما می توانید به معامله توکن های غیر قابل تعویض بپردازید و از انجام فعالیت در آنها کسب درآمد کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا