فناوری

گوشی جدید سامسونگ از باتری ۴۵ واتی پشتیانی می‎کند

گوشی جدید سامسونگ از باتری ۴۵ واتی پشتیانی می‎کند

مجله خبری بیکینگسامسونگ قرار است در تاریخ ۹ فوریه از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ و تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ خود رونمایی کند.

به گزارش سایت gsmarena؛  به تازگی یکی از کاربران توئیتر درباره قابلیت‌های گوشی و تبلت جدید اطلاعاتی را فاش کرده است. براساس این اسناد فاش شده،  گوشی اس ۲۲ اولترا و  گلکسی تب اس ۸ از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند که کاربران باید آدابتور برق ۴۵ واتی را جداگانه خریداری کنند.

براساس گزارش‌ها، کمبود تراشه باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها همچون اپل و سامسونگ برای تولید محصولات خود دچار مشکل شوند و عرضه گوشی‌های خود را به تعویق بیندازند. دوهیون کیم، افشاگر کره جنوبی در آخرین توئیت خود اعلام کرد که ارائه محصولات جدید سامسونگ به دلیل کمبود تراشه ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

محصولات جدید سامسونگ

پیش از این برخی از محققان تکنولوژی قابلیت‌هایی از تبلت و گوشی جدید خود به اشتراک گذاشتند که در ادامه به آن می‌پردازیم. سری  ۲۲ سامسونگ دارای تراشه اسپندراگون 8 است. پیش بینی می‌شود، هر سه گوشی با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به کاربران ارائه شود. افزون بر این طبق عکس‌های فاش شده در پنل پشتی گوشی سه دوربین و یک لنز تعبیه شده که به مخاطبان اجازه می‌دهد عکس‌های با کیفیت بگیرند.


بیشتر بخوانید

  • تصاویر قاب‌های گوشی Galaxy S ۲۲ Ultra منتشر شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا