سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

20 ساعت پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

20 ساعت پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

20 ساعت پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

20 ساعت پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

20 ساعت پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

20 ساعت پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

20 ساعت پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

20 ساعت پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

21 ساعت پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

21 ساعت پیش

چرا و چگونه در پادکست‌ها تبلیغ کنیم؟

زمان انتشار: 29 می 2022 ساعت 20:06

دسته بندی: کسب و کار

شناسه خبر: 170447

زمان مطالعه: 10 دقیقه

چرا و چگونه در پادکست‌ها تبلیغ کنیم؟

چرا و چگونه در پادکست‌ها تبلیغ کنیم؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

در دنیای امروز، کسب‌وکارها با شدت و حرارت زیادی در دنیای تبلیغات با یکدیگر رقابت می‌کنند. ایده‌های جدید، متن‌ها و طرح‌های خلاقانه و اجرای روش‌های مختلف تبلیغاتی در همین راستا صورت گرفته‌اند. در حوزه‌هایی که رقابت برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل و دست‌یابی به مخاطبان بیشتر، داغ‌تر است؛ کسب‌وکارها برای یافتن راه‌های جدید تقلای مضاعفی می‌کنند.
در زمان‌های نه‌چندان دور، تبلیغات آفلاین انتخاب اول کسب‌وکارها بودند. رسانه‌هایی مثل بیلبورد، تلویزیون، رادیو، POSMها و غیره با اینکه در صدر گزینه‌ها قرار داشتند؛ اما به دلیل هزینه‌های بالا همه کسب‌وکارها نمی‌توانستند از آن استفاده کنند و بیشتر برندهای بزرگ به سمت این نوع تبلیغات می‌رفتند.
با گذشت زمان و گسترش اینترنت، کسب‌وکارهای کوچکتر هم توانستند برای تبلیغات خود برنامه‌ریزی کنند و راهی برای رقابت با برندهای بزرگ پیدا کردند. تبلیغات کلیکی، رپورتاژها و سایر روش‌های آنلاین با هزینه‌های بسیار کمتر و بازدهی نسبتا خوب طولی نکشید که جای خود را در میان دنیای تبلیغات پیدا کردند.
حالا وقت آن است که روش‌های نوینی از تبلیغات مثل پادکست، ویدیوکست و لایوکست به بازار معرفی شود تا تحولی ایجاد کند و دست کسب‌وکارها برای انجام شیوه‌های خلاقانه برای جذب مخاطبان بازتر شود. همچنین می‌توانند بین گزینه‌های متعددی حق انتخاب داشته باشند.
 

چرا باید در پادکست، تبلیغات کرد؟

ممکن است شما هم فکر کنید چه دلیلی می‌تواند شما را قانع کند که روش‌های پربازده سابق را کنار بگذارید و به روش‌های نوینی مثل تبلیغات در پادکست روی آورید یا حداقل بخشی از بودجه تبلیغات خود را به این شیوه‌ها اختصاص دهید؟
تبلیغات در پادکست بازار بکر و تازه‌ای از مخاطبان را در اختیار شما قرار می‌دهد و چون بازار جدیدی است رقبای کمتری در آن وجود دارد و می‌توانید برند خود را در ذهن مخاطب ثبت کنید. نکته دیگری که وجود دارد تعامل دوطرفه‌ای است که بین شنوندگان و میزبان پادکست رخ می‌دهد. این تعامل منجر به نوعی وفاداری می‌شود و مخاطبان به صحبت‌های میزبان پادکست و کسب‌وکارهایی که توسط او معرفی می‌شود، اعتماد زیادی می‌کنند.
اگر از شما به‌عنوان اسپانسر پادکست نام برده شود، تا زمانی که آن اپیزود وجود داشته باشد، اسم برندتان هم شنیده می‌شود و همین نامحدود بودن تکرار پادکست مزیت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود که کمتر روش تبلیغاتی از آن بهره‌مند است. در ضمن کسب‌وکار شما در هر حوزه‌ای که باشد، طیف وسیع موضوعات پادکست و مخاطبان آن پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.
 

از چه طریقی می‌توان در پادکست‌ها تبلیغات انجام داد؟

با تبلیغات در پادکست می‌توانید به شمار زیادی از شنوندگان دسترسی پیدا کنید که با علاقه به اپیزودهای آن پادکست گوش می‌دهند و همین باعث می‌شود تبلیغ شما را هم به‌راحتی رد نکنند. اگر تبلیغات مرتبط و خلاقانه‌ای داشته باشید احتمال اینکه در لحظه به یکی از مخاطبان شما تبدیل شوند، بسیار زیاد است.
برای تبلیغات به این شیوه، باید زمان زیادی را برای ارتباط با میزبان پادکست منتظر بمانید و این در حالی است که ثبات قیمتی وجود ندارد و ممکن است برای هر کسب‌وکار یک قیمت درنظر بگیرند. ضمن اینکه باید چندین اپیزود از هر پادکست را گوش دهید؛ چون احتمال دارد پادکستی را انتخاب کنید که ارتباط زیادی با کسب‌وکار شما ندارد و مخاطبان هدف مشابهی ندارید.
تریبون خدمات تبلیغات در پادکست را به‌عنوان سرویسی جدید معرفی کرده که با استفاده از آن دیگر مشکلات فوق را نخواهید داشت. در سریعترین زمان ممکن می‌توانید زمان تبلیغ خود را تعیین کنید، قیمت‌ها و شرایط هر پادکست از قبل کاملا مشخص هستند و می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید، با مشاوره تخصصی و رایگان تیم پشتیبانی می‌توانید بهترین نتیجه را کسب کنید و به صورت 3، 6 و 12 هفته‌ای گزارشی از میزان بازدید پادکستی که در آن اسپانسر شده‌اید، داشته باشید.
 

تاثیرات تبلیغ در پادکست

براساس گزارشات منتشر شده مخاطبان پادکست بهره‌وری بیشتری نسبت به سایر مخاطبان دارند. در پادکست حدود 86 درصد از مخاطبان، تبلیغاتی که در پادکست‌ها شنیده‌اند را به یاد می‌آورند و این در حالی است که در سایر رسانه‌ها مثل شبکه‌های اجتماعی یا وب این عدد در حدود 80 درصد و حتی کمتر از آن است.
یکی دیگر از مواردی که میزان تاثیرگذاری تبلیغات در پادکست را بالا می‌برد؛ اشتراک آن با سایر دوستان و آشنایان است. حدود 50 درصد مخاطبان پادکست، آن را با سایر دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.
این موارد باعث می‌شود که نام برند شما در ذهن مخاطب حک شود و همیشه شما را به‌خاطر بیاورد. تبلیغات در پادکست به شدت باعث افزایش میزان آگاهی از برند می‌شود و به برندینگ شما می‌تواند کمک زیادی کند.
 

سخن پایانی

تریبون همواره در راستای ارائه خدمات نوین در حوزه تبلیغات پیشرو بوده و تلاش کرده تا شیوه‌های متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا بتوانند برای رشد کسب‌وکار خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. این شرکت به غیر از خدمات مربوط به تبلیغات در پادکست، پلتفرمی برای انتشار رپورتاژ آگهی، ارائه‌دهنده خدمات تولید محتوا و ابزارهای هوشمند سئو هم هست و می‌‌توانید کمپین‌های خود را به صورت تمام و کمال به آن‌ها بسپارید.
 

حتما بخوانید : بررسی کاربرد و مزایای نصب انواع کرکره برقی

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
رپرتاژ
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • چگونه رضایت کارکنان بهره‌وری سازمان را چند برابر می‌کند؟
    چگونه رضایت کارکنان بهره‌وری سازمان را چند برابر می‌کند؟ 20 ساعت پیش
  • راهکارهای ساده ولی نفوذناپذیر ناد از زبان محمود اقوامی‌پناه
    راهکارهای ساده ولی نفوذناپذیر ناد از زبان محمود اقوامی‌پناه 20 ساعت پیش
  • هایک ویژن و تحول امنیت: از فناوری سنتی به نظارت هوشمند
    هایک ویژن و تحول امنیت: از فناوری سنتی به نظارت هوشمند 20 ساعت پیش
  • شکست گسترده در پیاده‌سازی هوش مصنوعی؛ تنها ۱٪ شرکت‌ها موفق می‌شوند
    شکست گسترده در پیاده‌سازی هوش مصنوعی؛ تنها ۱٪ شرکت‌ها موفق می‌شوند 20 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 158
  • امنیت 291
  • اینترنت 3431
  • بازی 8806
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 19
  • تکنولوژی 28603
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 186
  • شبکه اجتماعی 578
  • علم و دانش 14793
  • فناوری 6881
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 639
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 391

جدیدترین مقالات

  • قابلیت جدید واتس‌اپ: انتقال عکس پروفایل از فیس‌بوک و اینستاگرام
    قابلیت جدید واتس‌اپ: انتقال عکس پروفایل از فیس‌بوک و اینستاگرام 8 ساعت پیش
  • اسپاتیفای دوباره گران شد! تغییرات قیمت برای کاربران خاورمیانه و اروپا
    اسپاتیفای دوباره گران شد! تغییرات قیمت برای کاربران خاورمیانه و اروپا 8 ساعت پیش
  • اسکنر محبوب مایکروسافت لنز تعطیل می‌شود! راه‌حل جایگزین چیست؟
    اسکنر محبوب مایکروسافت لنز تعطیل می‌شود! راه‌حل جایگزین چیست؟ 8 ساعت پیش
  • مایکروسافت هوش مصنوعی را به اکسل می‌آورد
    مایکروسافت هوش مصنوعی را به اکسل می‌آورد 8 ساعت پیش
  • تحول بزرگ در امنیت اندروید: الزام تأیید هویت توسعه دهندگان برنامه ها
    تحول بزرگ در امنیت اندروید: الزام تأیید هویت توسعه دهندگان برنامه ها 8 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | تجهیزات آزمایشگاهی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور