تکنولوژی

پوکو F4 GT ارزان ترین گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود

پوکو F4 GT ارزان ترین گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود

شیائومی رسماً تایید کرده است که جانشین گوشی پوکو F3 GT را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی در کشور هند عرضه خواهد کرد. پوکو F3 GT در واقع همان ردمی K40 گیمینگ بود که با نامی دیگر به بازار عرضه شد و از این رو گفته می‌شود که پوکو F4 GT نیز همان ردمی K50 گیمینگ خواهد بود. حالا گزارشی منتشر شده است که این موضوع را تایید می‌کند.

تصویر زیر مربوط به کد مخفی Mi بوده که توسط انجمن Xiaomiui به اشتراک گذاشته شده است. این کد نشان می‌دهد که شیائومی گوشی ردمی K50 گیمینگ را با نام پوکو F4 GT در کشور هند و بازار جهانی عرضه خواهد کرد. علاوه بر این گوشی، انتظار می‌رود که شیائومی گوشی‌های سری پوکو ایکس 4 و پوکو C4 را نیز در نیمه‌ی دوم سال 2022 روانه‌ی بازار کند.

پوکو F4 GT

ردمی K50 گیمینگ از نمایشگر اولد 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی، رابط کاربری MIUI 13 و دوربین‌ اصلی 20 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. رییس شعبه‌ی هند پوکو مدتی پیش تایید کرد که جانشین پوکو F3 GT با قیمتی کمتر از 50 هزار روپیه (حدود 666 دلار) به عرضه می‌شود و به همین دلیل، این گوشی احتمالاً ارزان‌ترین دستگاه مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.

نظر شما در مورد پوکو F4 GT چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا