بازی

معرفی بازی The Lord of the Rings: Return to Moria با انتشار یک تریلر

معرفی بازی The Lord of the Rings: Return to Moria با انتشار یک تریلر

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria جدیدترین اثر در دنیای بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید که براساس سری فانتزی و مشهور ارباب حلقه‌ها در حال توسعه است. این بازی توسط استودیوی Free Range Games در حال ساخت است و شرکت North Beach انتشار آن را بر عهده دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی The Lord of the Rings: Return to Moria یک اثر کوآپ و بقامحور با المان‌های ساخت و ساز است که در بهار سال ۲۰۲۳ به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه اپیک گیمز روی پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.

آهنگری در بازی The Lord of the Rings: Return to Moria

داستان بازی The Lord of the Rings: Return to Moria از جایی آغاز می‌شود که گروهی از دورف‌ها به کوه‌های مه‌آلود (Misty Mountains) احضار می‌شوند. در این حین بازیکنان می‌توانند به‌تنهایی یا همراه‌با هفت بازیکن دیگر در سیاه‌چاله‌های عمیق مویرا در سرزمین میانه به ماجراجویی بپردازند. در همین حین بازیکنان باید مواد معدنی را استخراج کنند تا با استفاده از آن‌ها ابزار و تجهیزات قدرتمند به مانند شمشیرهایی را که با نزدیک شدن اورک‌ها شروع به درخشش می‌کنند بسازند.

همان‌طور که بازیکنان در حال استخراج منابع هستند، دشمنان مختلفی به سمت آن‌ها حمله خواهند کرد که باید در مقابل این دشمنان مقاومت کنند. علاوه‌براین، برای زنده ماندن در دنیای بازی The Lord of the Rings: Return to Moria، بازیکنان باید با شکار موجودات مختلف برای خود غذا پیدا کنند، به اندازه‌ی کافی استراحت کنند و محیط اطراف خود را تا حد امکان روشن نگه دارند. درنهایت داستان بازی بازیکنان را برای بازگرداندن پادشاهی Khazad-dûm آماده خواهد کرد که قبل از آن باید سرزمین‌های دورف‌ها را پس گرفته و کوره‌های آهنگری را روشن کنند.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا