بازی

انتشار اولین تیزر تریلر انیمه جدید Castlevania نتفلیکس

انتشار اولین تیزر تریلر انیمه جدید Castlevania نتفلیکس

آذر گذشته بود که نتفلیکس از ساخت اسپین‌آفی براساس سریال Castlevania خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، اولین تیزر تریلر انیمه جدید کسلوانیا منتشر شده است. نتفلیکس با انتشار تیزری اعلام کرد که انیمه جدید Castlevania قرار است Castlevania: Nocturne نام داشته باشد که تمرکز آن روی ریچر بلمونت خواهد بود که این شخصیت درواقع پسر پسر سایفا و ترور بلمونت است و در طول تیزر می‌توانید شاهد ظاهر ریچر در این سریال باشید:

دانلود از آپارات

ماریا رنارد، یکی از شخصیت‌های دنیای کسلوانیا است که دیگر شخصیت اصلی انیمه Castlevania: Nocturne خواهد بود. اتفاقات سری جدید Castlevania در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان خواهد داشت. همچنین تیم سازنده اسپین‌آف سریال Castlevania متشکل از کوین کویلد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سم دیتز به‌عنوان کارگردان و آدام دیتز به‌عنوان دستیار کارگردان تشکل شده که پیش از این بخشی از تیم تولید سریال کسلوانیا بوده‌اند.

البته وارن الیس، نویسنده و سازنده اصلی انیمه Castlevania قرار نیست برای ساخت سری جدید بازگردد، اما استودیو پاورس‌هوس مانند سریال اصلی وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. نتفلیکس هنوز تاریخی برای پخش انیمه Castlevania: Nocturne را اعلام نکرده است و تیزر پخش شده نیز حاوی اطلاعات زیادی نیست و بیشتر جنبه معرفی این انیمه را دارد. شخصیت ریچر بلمونت شخصیت اصلی بازی Castlevania: Rondo of Blood بوده است که البته از نوادگان ترور بلمونت بوده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا