فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ را به میدان آورد/ تاشوی جدید کی می‌آید؟/ عکس

شیائومی میکس فولد ۳ را به میدان آورد/ تاشوی جدید کی می‌آید؟/ عکس

«لو ویبینگ»، مدیرکل ردمی، با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ویبو چین به این موضوع اشاره کرد که میکس فولد ۳ قرار است ماه آگوست معرفی شود.

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی وی، انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد ۳ از ضخامت کمتر و سخت‌افزار قوی‌تری برخوردار باشد. البته باید در نظر داشت که احتمالاً نظر وی در مورد معرفی این موبایل، نسخه چینی آن بوده و شاید زمان معرفی نسخه جهانی نباشد. به‌نظر نمی‌رسد چینی‌ها بخواهند این موبایل را در بازارهای جهانی عرضه کنند. به همین دلیل احتمال دارد منظور وی نسخه چینی این موبایل تاشو باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد ۳

نسل بعدی گوشی تاشوی چینی‌ها احتمالاً مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. همچنین موبایل مذکور از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بهره خواهد برد.

شیائومی میکس فولد ۳ را به میدان آورد/ تاشوی جدید کی می‌آید؟/ عکس

همچنین پیش‌تر در خبرهای غیررسمی گفته شده بود که شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً با دوربین سلفی زیر نمایشگر در صفحه تاشوی اصلی و دوربین پریسکوپی با زوم ۵ برابری در پنل پشتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی درحالی قصد دارد گوشی تاشوی میکس فولد ۳ را معرفی کند که سامسونگ رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین طی ماه‌های آینده احتمالاً باید منتظر رونمایی از گوشی‌های تاشو دیگری ازجمله آنر مجیک V2 و وان پلاس فولد نیز باشیم. درنتیجه رقابت در بازار گوشی‌های تاشو بی‌شک افزایش پیدا می‌کند.

درنهایت باید دید شیائومی موبایل تاشوی جدید را در چه تاریخی و با چه مشخصاتی رونمایی می‌کند.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا