سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

سازندگان بازی SimCity 2013 عرضه بازی را دردناک می‌دانند

زمان انتشار: 14 مارس 2023 ساعت 15:01

دسته بندی: بازی

شناسه خبر: 543845

زمان مطالعه: 6 دقیقه

سازندگان بازی SimCity 2013 عرضه بازی را دردناک می‌دانند

سازندگان بازی SimCity 2013 عرضه بازی را دردناک می‌دانند

به‌تازگی رسانه پی‌سی گیمر با برخی از اعضای تیم سازنده SimCity 2013 درباره مشکلات ساخت این بازی، دلایل آن‌ها و واکنش‌های منفی کاربران به بازی صحبت کرده است. بازی SimCity عرضه فاجعه‌باری داشت. نیاز به اتصال اینترنت همیشه آنلاین آن حتی در مواقع بازی تک‌نفره باعث می‌شد اگر اینترنت بازیکنان یا سرورهای بازی مشکلی پیدا می‌کرد، دسترسی به بازی قطع شود.

درواقع سرورهای سیم سیتی با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شدند؛ زیرا بسیاری از افراد در روزها و هفته‌های اول عرضه قصد داشتند آن را تجربه کنند. استون لیبرانده، طراح ارشد بازی عرضه این بازی را دردناک می‌داند. در آن زمان لوسی بردشاو از شرکت الکترونیک آرتز گفته بود نیاز اتصال آنلاین یک تصمیم خلاقانه طراحی بازی بود؛ هرچند به‌نظر می‌رسید بیشتر به‌خاطر منع دسترسی غیرقانونی به بازی و ترغیب کاربران به اوریجین، فروشگاه دیجیتالی EA بود.

لیبرانده دراین‌باره گفت: «SimCity یکی از مجموعه‌هایی بود که بیشترین دزدی از آن صورت می‌گرفت و سپس دستوری وجود داشت تا ببینیم چگونه از دانلود غیرقانونی بازی جلوگیری کنیم. یکی از راه‌های آن نگه داشتن اطلاعات زیادی روی سرور بود تا چیزی برای هک کردن وجود نداشته باشد و حتی اگر نسخه خود را هک کنید، باید توسط سرور تایید شوید».

simcity-building-tower

اوشن کویگلی، کارگردان خلاق بازی افزود: «اوریجین ویترین فروشگاه مشتریان بود؛ پس قرار شد سیم سیتی آنلاین شود و بازیکنان را به این فروشگاه هدایت کند. اگر زیرساخت مناسب وجود داشت، شاید این تصمیم جوابگو بود». لیبرانده همچنین گفته در آن زمان تمامی بازی‌ها اجزای چندنفره داشتند. او یک هدف شخصی هم داشت؛ اینکه بتواند با دو فرزند خود SimCity بازی کند.

گفتنی است هیچکسی درمصاحبه فوق اشاره نکرده که این اتصال همیشگی اینترنت برای این وجود داشت تا به‌خاطر مسائل عملکردی، بخشی از شبیه‌سازی بازی روی سرورهای EA اجرا شود. هرچند این یکی از دلایلی بود که این شرکت در آن زمان درباره اتصال اینترنت ادعا کرده بود.

اگر مشکلات بازی را کنار بگذاریم، درمصاحبه درباره هیجان‌انگیز بودن این بازی هم صحبت‌هایی ردوبدل شده است؛ به‌خصوص به‌خاطر شبیه‌سازی و فلسفه طراحی که از آن نشات گرفته است. لیبرانده ادامه داد: «یک تابلو بالای میز خود داشتم که نوشته بود شهرها مردم هستند، نه ساختمان‌ها. این یک جمله برنامه‌ریزی شهری بود. شما نمی‌خواهید به یک شهر به‌عنوان مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و خیابان‌ها نگاه کنید؛ بلکه انسان‌ها ازطریق این سیستم از جایی به‌جای دیگر می‌روند».

مدت کوتاهی پس از عرضه SimCity، لیبرانده و کویگلی استودیو Maxis را ترک کردند و شرکت الکترونیک آرتز هم پس از گذشت زمانی این استودیو را تعطیل کرد. کویگلی و یکی دیگر از سازندگان سیم سیتی استودیویی به‌نام Jellygrade تشکیل دادند که هیچ اثری منتشر نکرد. کویگلی اکنون کارگردان خلاق متا درحوزه واقعیت مجازی است و لیبرانده هم یک طراح در استودیو رایت گیمز است.


اینستاگرام بیکینگ
تلگرام بیکینگ
حتما بخوانید : حملات سایبری به سازنده Stalker 2: Heart of Chornobyl به مدت یک سال

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
اخبار بازی
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد!
    بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد! 3 ساعت پیش
  • افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد
    افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد 3 ساعت پیش
  • ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند
    ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند 3 ساعت پیش
  • راز طول عمر کنسول بازی شما؛ چند وقت یک‌بار باید تمیزش کنید؟
    راز طول عمر کنسول بازی شما؛ چند وقت یک‌بار باید تمیزش کنید؟ 3 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 30031
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 209
  • شبکه اجتماعی 631
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7507
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 684
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 423

جدیدترین مقالات

  • نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
    نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن 6 ساعت پیش
  • هاست اقتصادی چیست؟ راهنمای خرید هاست ارزان با کیفیت و امنیت بالا
    هاست اقتصادی چیست؟ راهنمای خرید هاست ارزان با کیفیت و امنیت بالا 6 ساعت پیش
  • رمز موفقیت تریدرها با سرور مجازی فرانسه (پینگ پایین، امنیت بالا)
    رمز موفقیت تریدرها با سرور مجازی فرانسه (پینگ پایین، امنیت بالا) 6 ساعت پیش
  • تکنولوژی‌های هوشمند در اینورترهای اینوت و نقش آن‌ها در بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع
    تکنولوژی‌های هوشمند در اینورترهای اینوت و نقش آن‌ها در بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع 6 ساعت پیش
  • قیمت امروز آهن آلات
    قیمت امروز آهن آلات 6 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور