بازی

کونامی یک استودیوی بازیسازی جدید در اوزاکای ژاپن تاسیس کرد

کونامی یک استودیوی بازیسازی جدید در اوزاکای ژاپن تاسیس کرد

به نظر می‌رسد شرکت کونامی با معرفی سه بازی جدید از سری Silent Hill در سال گذشته، قصد دارد به‌صورت جدی به سمت توسعه و انتشار بازی‌های AAA بازگردد. حال اخبار تازه نشان می‌دهند این ناشر ژاپنی یک گام بزرگ دیگر در این مسیر برداشته است. شرکت کونامی اخیرا اعلام کرد که یک استودیو ساخت بازی جدید را در اوزاکای ژاپن تأسیس کرده است.

این ناشر، استودیوی جدید خود را به‌عنوان اولویت اول سازندگان توصیف می‌کند و اعتقاد دارد که بازیسازان می‌توانند قدرت و پتانسیل کامل خود را در آن‌جا به نمایش گذارند. به‌گفته‌ کونامی، این استودیو به‌طور کامل مجهز به تجهیزات ضبط حرکت و صوت پیشرفته برای توسعه بازی خواهد بود. علاوه‌براین، کونامی تأیید کرد که در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه نسل جدید است که تا سال ۲۰۲۵ تکمیل خواهد شد.

این در حالی است که ناشر ژاپنی در برنامه دارد حقوق پایه‌ کارکنان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. کونامی در این‌باره توضیح داد: «به منظور دستیابی به رشد پایدار و بیشتر در زمینه سرگرمی که به‌طور قابل توجهی در حال گسترش است، گروه کونامی قابلیت‌های توسعه محصول خود را تقویت می‌کند و به ارائه محصولات و خدمات برای نسل بعدی ادامه خواهد داد».

چهره یک زن در Silent Hill F

سه بازی Silent Hill که کونامی در سال گذشته معرفی کرد، همگی با همکاری توسعه‌دهندگان خارجی ساخته خواهند شد؛ به این صورت که بازسازی Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم، توسعه Silent Hill: Townfall به‌دست استودیو No Code و ساخت Silent Hill f توسط استودیو NeoBards در حال انجام است. کونامی تایید کرده است که در آینده برای توسعه بازی‌های بیشتر با سایر توسعه‌دهندگان خارجی همکاری خواهد کرد.

باتوجه‌به تأسیس استودیوی جدید، به نظر می‌رسد کونامی توسعه داخلی پروژه‌های جدید را نیز افزایش می‌دهد. این شرکت ژاپنی در سال گذشته برای توسعه داخلی چند پروژه، شروع به استخدام کارکنان جدید کرد. گزارش‌های اخیر ادعا دارند که ظاهرا این شرکت ریمیک Metal Gear Solid 3 با همکاری Virtuos و یک بازی جدید از مجموعه Castlevania را در دست ساخت دارد.

نظر شما درباره‌ جدیدترین اخبار شرکت کونامی چیست؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا