سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

رییس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود: حجم زیاد سفارش احتمال خطا و نارضایتی کاربران را بالا می‌برد

زمان انتشار: 8 می 2025 ساعت 6:32

دسته بندی: تکنولوژی

شناسه خبر: 918991

زمان مطالعه: 5 دقیقه

رییس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود: حجم زیاد سفارش احتمال خطا و نارضایتی کاربران را بالا می‌برد

رییس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود: حجم زیاد سفارش احتمال خطا و نارضایتی کاربران را بالا می‌برد

از خدمات آنلاین و امکان خرید اینترنتی استفاده می‌کنیم تا فرایند خرید و دسترسی به کالا یا سرویس‌های مورد نیاز ساده و سریع شود، اما بروز اختلالات در مسیر استفاده از سرویس‌های آنلاین نه‌تنها ما کاربران را به این هدف نمی‌رساند، بلکه باعث نارضایتی‌مان هم می‌شود.

هنگام بروز این اختلال‌ها، که کاربر را از رسیدن به خدمت مورد نظرش دور می‌کند شاهد خشم و کلافگی افراد هستیم. احساسی که باعث می‌شود کاربر نسبت به پلتفرم دچار اختلال حس خوبی نداشته باشد و آن را ناکارآمد بداند.

کسب‌وکارها برای این که چنین نارضایتی‌هایی را به حداقل برسانند در گام اول باید ضعف فنی که باعث بروز اختلال شده را برطرف کنند. اما داشتن یک واحد پشتیبانی در دسترس و پاسخ‌گو نیز می‌تواند گام موثری هم در رفع مشکل باشد و هم از بار منفی تجربه کاربر کم کند.

این موضوع باعث شده بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای راه‌اندازی واحد پشتیبانی تلاش کنند تا تعامل موثر با کاربران جلوی نارضایتی بیشتر و از دست رفتن اعتماد مشتری را بگیرد. تعدادی از کسب‌وکارها در این زمینه موفق بوده‌اند و تعدادی هم هنوز در بخش پشتیبانی ضعف‌هایی دارند.

گشتی در شبکه‌های اجتماعی یا حتی پرس‌وجو از تجربه کاربران نشان می‌دهد یکی از پرتکرارترین موضوعاتی که کاربران اسنپ‌فود مطرح می‌کنند مربوط به بخش پشتیبانی این کسب‌وکار است. گلایه از این مشکل باعث شد یکی از پرسش‌های اصلی بیکینگ در گفت‌وگو با مهراد عبدالرزاق، رییس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود، درباره سیستم پشتیبانی این مجموعه باشد.

عبدالرزاق قبل از توضیح درباره دلیل نارضایتی‌ها بابت همه مشکلات پیش‌آمده برای کاربران در بخش پشتیبانی عذرخواهی می‌کند. او می‌گوید بروز این مشکل دو دلیل دارد که باعث می‌شود این ابراز نارضایتی‌ها خیلی زیاد شود:

یکی این است که ما در اسنپ‌فود نیم میلیون تراکنش در روز داریم و اگر ۵ تا ۱۰ درصد از کاربران هم دچار مشکل شوند تعداد زیادی نارضایتی در رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌شود. ۵ تا ۱۰ درصد از مشکلاتی که برای کاربران رخ می‌دهد به نوعی به پشتیبانی نیاز دارند. بعضی از این پشتیبانی‌ها قبل از تایید سفارش است و بعضی برای بعد از تایید است. در ارسال گاهی اپلیکیشن ما آدرس را اشتباه می‌کند. بنابراین، حجم زیاد سفارش‌ها دامن می‌زند به این که مواردی ایجاد شود که نتوانیم حل‌شان کنیم.

– مهراد عبدالرزاق ، رییس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود
حتما بخوانید : پلی‌استیشن روی بازی جدید چندنفره و اکشن کار می‌کند
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • مدیرعامل شاپرک: در خریدهای بلک‌فرایدی شبکه پرداخت بدون اختلال فعال بود
    مدیرعامل شاپرک: در خریدهای بلک‌فرایدی شبکه پرداخت بدون اختلال فعال بود 37 دقیقه پیش
  • مدل سفارشی لندکروزر سری ۷۰ با ظاهر مشکی تهاجمی رونمایی شد
    مدل سفارشی لندکروزر سری ۷۰ با ظاهر مشکی تهاجمی رونمایی شد 37 دقیقه پیش
  • زوبین، همراه دقیق شما برای یافتن بهترین جارو شارژی
    زوبین، همراه دقیق شما برای یافتن بهترین جارو شارژی 37 دقیقه پیش
  • ورود ممنوع‌ترین منطقه‌ تویوتا؛‌ جایی که فقط سخت‌جان‌ترین خودروها زنده می‌مانند
    ورود ممنوع‌ترین منطقه‌ تویوتا؛‌ جایی که فقط سخت‌جان‌ترین خودروها زنده می‌مانند 37 دقیقه پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 30181
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 210
  • شبکه اجتماعی 632
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7523
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 686
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 424

جدیدترین مقالات

  • مدیرعامل شاپرک: در خریدهای بلک‌فرایدی شبکه پرداخت بدون اختلال فعال بود
    مدیرعامل شاپرک: در خریدهای بلک‌فرایدی شبکه پرداخت بدون اختلال فعال بود 4 ساعت پیش
  • مدل سفارشی لندکروزر سری ۷۰ با ظاهر مشکی تهاجمی رونمایی شد
    مدل سفارشی لندکروزر سری ۷۰ با ظاهر مشکی تهاجمی رونمایی شد 4 ساعت پیش
  • زوبین، همراه دقیق شما برای یافتن بهترین جارو شارژی
    زوبین، همراه دقیق شما برای یافتن بهترین جارو شارژی 4 ساعت پیش
  • ورود ممنوع‌ترین منطقه‌ تویوتا؛‌ جایی که فقط سخت‌جان‌ترین خودروها زنده می‌مانند
    ورود ممنوع‌ترین منطقه‌ تویوتا؛‌ جایی که فقط سخت‌جان‌ترین خودروها زنده می‌مانند 4 ساعت پیش
  • قوانین سخت‌گیرانه اروپا علیه غول‌های آمریکایی؛ دولت ترامپ تهدید به تلافی کرد
    قوانین سخت‌گیرانه اروپا علیه غول‌های آمریکایی؛ دولت ترامپ تهدید به تلافی کرد 4 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور