فناوری

دسترسی کاربران به ویژگی واکنش های پیام در نسخه وب واتس آپ

دسترسی کاربران به ویژگی واکنش های پیام در نسخه وب واتس آپ

واکنش های پیامی مدتی است که در واتس آپ نیز در حال اجرا است. پیام رسان‌های دیگر متا مانند فیسبوک مسنجر و اینستاگرام پیشتر این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند و این ویژگی حتی توسط رقبایی مانند تلگرام، سیگنال ، توئیتر و حتی iMessage  به کار گرفته شده بود.

حال با توجه به برخی اطلاعات فاش شده این ویژگی در نسخه وب و آخرین ورژن بتا این برنامه در دسترس است. بنا به گزارش WABetalnfo، واکنش‌های پیام برای برخی کاربران پس از بروزرسانی به نسخه بتا ۲.۲۲.۸.۳ در دسترس قرار گرفته است. با در دسترس قرار گرفتن این امکان، برخی از کاربران واتس آپ در نسخه وب می‌توانند از واکنش‌های پیام در این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنند. بنا به گزارش Android Police، این ویژگی این امکان را به کاربران می‌دهد تا به تصاویر خاصی در قالب تصاویر واکنش نشان دهند.

 با این حال این ویژگی برای همگان با وجود بروزرسانی اجرا نمی‌شود. اما ظاهرا برخی کاربران خوش شانس به نظر می‌رسد درست مانند پیش نمایش‌های قبلی شش واکنش-  لایک، عشق، خنده، شگفت زده، غمگین و تشکر را دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید

  • دستگیری کارمند سامسونگ به دلیل سرقت اسرار تجاری

در هفته‌های گذشته این شرکت تنظیماتی را برای مدیریت اعلان‌های واکنش در نسخه بتا برنامه ios و نسخه بتا دسکتاپ واتس آپ اضافه کرده بود، بنابراین در دسترس قرار گرفتن آن برای برخی از کاربران خیلی تعجب آور نیست.

واکنش های پیام

با این حال همانطور که قبلا گفته شد به نظر می‌رسد این یک آزمایش محدود است که تنها در اختیار تعدادی کمی از کاربران قرار گرفته است. اگر شما هم می‌خواهید شانس خود را امتحان کنید می‌توانید آخرین نسخه بتا برنامه را دانلود و نصب کنید. اگر واتس آپ از قبل این ویژگی را به صورت محدود آزمایش می‌کند حدس می‌زنیم تا زمانی که برای همه عرضه شود زمان زیادی طول نخواهد کشید.

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا