رمز ارز

بازگشت ناگهانی شکوه گذشته به میم کوین های پپ و کک

بازگشت ناگهانی شکوه گذشته به میم کوین های پپ و کک

بازگشت ناگهانی شکوه گذشته به میم کوین های پپ و کک

جهش شدیدی در بازار کریپتو رخ داده است که برای اولین بار در چند ماه گذشته، بیت کوین (BTC) از مرز ۳۰ هزار دلار گذشت. اکثر رمزارزهای معروف از جمله میم کوین های پپ و کک پس از کاهش قیمت اخیر، شاهد افزایش دو رقمی هستند.

برخی از افراد به ‌ویژه آن ‌هایی که موقعیت‌ های فروش بزرگی داشتند، دلیل افزایش ناگهانی قیمت اکثر ارزهای دیجیتال را طمع می دانند. به این ترتیب اکثر سرمایه ‌گذاران، به ‌ویژه آن ‌هایی که روی میم کوین های جدید سرمایه ‌گذاری کرده بودند، آسوده خاطر می ‌شوند.

افزایش قیمت نشانه‌های میم در آوریل و می

بسیاری از توکن های میم جدید در ماه های آوریل و مه شاهد افزایش به بالاترین سطح خود بودند. پپ که بیشتر معامله ‌گران و سرمایه ‌گذاران کریپتو را به دام انداخت، پس از اینکه در فهرست صرافی‌ های محبوبی مثل OKX قرار گرفت، روند صعودی بسیار خوبی را طی کرد. PEPE قبل از فروش های بزرگ نهنگ ها به بالاترین سطح تاریخ ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار رسید.

اگرچه شهرت پپه کوتاه مدت بود، اما ورود ناگهانی این میم کوین به کانون توجه، توکن های میم قدیمی تری مانند شیبا اینو و دوج کوین را به چالش کشید.

چرا پپ و کک در حال حاضر در حال افزایش هستند؟

دلیل خاصی وجود ندارد که چرا ارزهای دیجیتال PEPE و KEKE در حال حاضر در حال افزایش هستند. طبق آمار Coinmarketcap، پپ، دومین ارز دیجیتال پرطرفدار امروزی است در حالی که کک سومین ارز دیجیتال است.

توکن‌ها به احتمال زیاد به احساسات مثبت کلی بازار کریپتو واکنش مثبت نشان می دهند. به نظر می ‌رسد ارزهای دیجیتال از جمله پپ و کک فشاری که SEC ایالات متحده به بازار کریپتو وارد کرد را به چالش می‌ کشند. طبق اخبار بیکینگ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۷۱ درصد افزایش یافت.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا