رمز ارز

شیبا اینو زنگ های هشدار را به صدا در می‌آورد!

شیبا اینو زنگ های هشدار را به صدا در می‌آورد!

شیبا اینو زنگ های هشدار را به صدا در می‌آورد!

فعالیت غیرمعمول نگران کننده ای در حواشی رمزارز محبوب شیبا اینو مشاهده می شود. پورتال IntoTheBlock رفتارهای نهنگ های SHIB را گزارش داد. در طول هفته شاهد پویایی مثبتی در بازار کریپتو بودیم، این روند از جمعه شروع به جهش چشمگیری کرد و تا آخر هفته ادامه یافت.

نگرانی ویژه کاهش قابل توجه حجم تراکنش توسط نهنگ ها یا دارندگان بزرگ شیبا اینو است. این رقم در اوایل هفته در حال افزایش بود و با افزایش خیره کننده ۱۵۰٪ یا ۱.۵ تریلیون SHIB همراه بود. با این حال روزهای اخیر شاهد کاهش شدید به کمتر از ۱ تریلیون، حدود ۸۶۵ میلیارد توکن بودیم. برای درک بهتر این موضوع باید بگوییم که تعداد تراکنش‌هایی که شامل مبالغ بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌شد از ۷۴ به ۲۴ کاهش یافت.

پرچم قرمز دیگری که باید به آن توجه شود، ارزش جریان خالص توکن شیبا اینو است که اکنون در محدوده منفی قرار دارد. جریان خروجی از کیف پول سرمایه گذاران بزرگ از ورودی ها پیشی گرفته است. به طوری که ۲۷۲.۴۵ میلیارد توکن از این کیف پول ها خارج شد و ۱۹۵.۹۸ میلیارد وارد شده است. در نتیجه، جریان خالص کیف پول‌ های نهنگ‌های شیبا اینو تا روز شنبه به ۷۶.۴۸ میلیارد SHIB رسید که یک تغییر بزرگ از ۳۱۰.۵۹ میلیارد فقط چند روز قبل بود.

رفتار قیمت شیبا اینو در طول این دوره را می توان در نمودار مشاهده کرد. این رفتار بیشتر تایید می کند که نهنگ ها تمایل دارند استراتژی حرکت های خود را از قبل طرح ریزی کنند، به ویژه در دوره های قیمتی باثبات. همچنین آنها اطلاعات ارزشمندی را در مورد بازار ارائه می دهند، چرا که آنها نگاهی اجمالی به پشت صحنه بازار ارزهای دیجیتال دارند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا