فناوری

این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!/ عکس

این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!/ عکس

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، ROG Ally یک صفحه نمایش ۷ اینچی IPS LCD با وضوح FHD، نسبت تصویر ۱۶:۹ ارائه می کند. این پنل تا ۵۰۰ نیت روشنایی دارد و توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. ایسوس ادعا می کند زمان پاسخگویی آن ۷ میلی ثانیه است.

بیشتر بخوانید:

صفحه‌نمایش بزرگ این تلفن‌همراه خبرساز شد!/ عکس

عکس | ظاهر این خفاش عجیب قربانی بقا شد!

ROG Ally با دو نسخه چیپست عرضه می شود، تراشه های Ryzen Z۱ و Ryzen Z۱ Extreme جدید و Z۱ دارای پردازنده شش هسته ای Zen ۴ با دوازده رشته است در حالی که سمت GPU توسط چهار هسته RDNA ۳ پوشانده شده است. Z۱ Extreme دارای یک پردازنده هشت هسته ای Zen ۴ با شانزده رشته و دوازده هسته گرافیکی RDNA ۳ با حافظه نهان ۲۴ مگابایتی است.

اگر حتی به قدرت بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یک GPU خارجی را به آن وصل کنید.

این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!/ عکس

هر دو مدل ROG Ally دارای ۱۶ گیگابایت حافظه هستند. شما همچنین یک بسته باتری ۴۰Wh دریافت می کنید. ایسوس ادعا می کند که تا دو ساعت استقامت در بازی های سنگین تحت حالت عملکرد ۱۵ وات اجرا می شود. ایسوس فن های دوگانه و لوله حرارتی مسی را برای کمک به خنک سازی اضافه کرده است. این کنسول با یک شارژر PD ۶۵ واتی عرضه می شود.

این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!/ عکس

ROG Ally دارای شاسی آلومینیومی و وزن ۶۰۸ گرم است. ابعاد دقیق دستگاه ۲۸۰ × ۱۱۱ × ۲۱.۲ میلی متر است و ویندوز ۱۱ را با نسخه ویژه ایسوس Armory Crate اجرا می کند. شما می توانید Xbox Game Pass را اجرا کنید و با هر خرید ROG Ally یک دوره آزمایشی سه ماهه دریافت می کنید. همچنین می توانید بازی ها را از هر لانچر اصلی بازی و سرویس های پخش بازی اجرا کنید.

نسخه Ryzen Z۱ (۱۲/۲۵۶ گیگابایت) ROG Ally در ایالات متحده ۶۰۰ دلار قیمت دارد و تایید شده است که در سه ماهه سوم عرضه خواهد شد. مدل توانمندتر Z۱ Extreme (۱۶/۵۱۲ گیگابایت) از ۷۰۰ دلار / ۸۰۰ یورو / ۷۰۰ پوند شروع می شود. نسخه Z۱ Extreme برای پیش‌سفارش از ایسوس و شرکای خرده‌فروشی محلی در دسترس است در حالی که تحویل و فروش آزاد از ماه آینده آغاز می‌شود.

منبع: GSMARENA

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا