بازی

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Nightingale

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Nightingale

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Summer Game Fest 2022، استودیوی کانادایی Inflexion Games با انتشار یک تریلر از گیم‌پلی بازی Nightingale رونمایی کرد.

این بازی که در یک دنیای جادویی شبیه به دوران ویکتوریایی جریان دارد، هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت چندنفره قابل تجربه است. بازیکنان می‌توانند با همراهی دیگر دوستان‌شان به جمع‌آوری منابع، کرفت کردن و اکتشاف مناطق جدید در دنیای گسترده‌ی این بازی بپردازند.

هرکدام از مناطق بازی، دشمنان، لوت‌ها و خطرات مخصوص‌به‌خود را خواهد داشت و بازیکنان باید برای ارتقای سلاح‌ها و تجهیزات خود، به مناطق جدیدی از دنیای Faewild سر بزنند. با باز شدن پورتال‌های جدید به دنیاهای فانتزی و خطرناک متفاوت، موقعیت‌ها و خطرات جدیدی نیز پیش روی بازیکنان این دنیا که Realmwalker نام دارند قرار می‌گیرد که بخش اصلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد. شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سه سال پیش آرین فلین که در ساخت بسیاری از بازی‌های استودیوی بایوور مانند مس افکت و بازی آنلاین Star Wars: The Old Republic نقش زیادی داشته است، از این شرکت جدا شد و استودیوی جدید خود را با نام Inflexion Games تأسیس کرد. در رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ شاهد رونمایی از اولین پروژه این استودیو با نام Nightingale بودیم که قرار است مخاطبان خود را درون دنیایی با عناصر «ساخت و ساز» و «تلاش برای بقا» غرق کند.

بازی فانتزی Nightingale در تاریخ نامشخصی از سال جاری به‌صورت ارلی اکسس یا دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران پلتفرم استیم قرار می‌گیرد. در این نسخه از بازی بازیکنان می‌توانند به‌همراه ۱۰ کاربر دیگر، گیم‌پلی این بازی را برای اولین‌بار تجربه کنند. همچنین گیمرها این توانایی را دارند که با تجربه این بازی و ارائه‌ی بازخوردهای خود به سازندگان بازی، به این استودیو برای عرضه نسخه کامل بازی روی پلتفرم پی‌سی و احتمالا کنسول‌های نسل نهمی در آینده کمک برسانند.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا