بازی

رقابت Summer Game Fest با E3 در سال آینده

رقابت Summer Game Fest با E3 در سال آینده

مراسم Summer Game Fest و E3 در ژوئن (خرداد-تیر) ۲۰۲۳ رقابت نزدیکی خواهند داشت. چرا که هر دوی آن‌ها قرار است رویداد فیزیکی با حضور عموم مردم داشته باشند.

خبر حضوری شدن مراسم Summer Game Fest 2023 را جف کیلی، مجری و برنامه‌ریز اصلی مراسم اعلام کرد. او پس از اعلام برنامه‌های آتی این نکته را اطلاع‌رسانی کرد که Summer Game Fest در سال آینده به‌صورت دیجیتالی و حضوری برگزار خواهد شد. ولی تاریخ دقیقی را اعلام نکرد.

جف کیلی در حالی خبر حضوری شدن مراسم در سال آینده را اعلام کرد که روز گذشته مدیرعامل ESA به واشنگتن پست اعلام کرده بود E3 2023 به‌صورت حضوری و دیجیتالی برگزار خواهد شد. برگذارکنندگان E3 نیز از دادن تاریخ دقیق طفره رفتند و به بازه‌ی زمانی ژوئن (خرداد-تیر) بسنده کردند.

E3 2017

مراسم Summer Game Fest قبلا به‌صورت کامل دیجیتالی بود و نخستین بار کار خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. این مراسم قرار بود خل E3 را پر کند. چرا که مراسم E3 در سال‌های ۲۰۲۰ به‌دلیل همه‌گیری جهانی ویروس لغو شده بود.

سال گذشته E3 و Summer Game Fest هر دو نمایشی دیجیتالی را برگزار کردند. ولی امسال عرصه برای یکه‌تازی جف کیلی باز بود. چرا که باز هم شاهد لغو شدن کامل مراسم E3 بودیم.

مراسم Summer Game Fest 2022 شب گذشته میزبان ۴۰ بازی بود. دراین‌میان Flashback 2 ،Goat Simulator 3 و The Last of Us Part 1 جزو رونمایی‌های جدید مراسم بودند که البته اطلاعات یکی از آن‌ها پیش از آغاز مراسم فاش شده بود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ مراسم Summer Game Fest امسال را دوست داشتید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا