بازی

امکان تجربه رایگان بازی Far Cry 6 به مدت چند روز

امکان تجربه رایگان بازی Far Cry 6 به مدت چند روز

تازه‌ترین قسمت از سری بازی‌های فارکرای، سال گذشته میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. در جریان جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت با پخش یک ویدیو در کانال رسمی یوتیوب خود اعلام کرد که بازی Far Cry 6 به مدت چند روز رایگان خواهد بود. این اتفاق از امروز رخ می‌دهد و رایگان بودن موقت بازی فارکرای 6 تا تاریخ ۷ اوت (۱۶ مرداد) ادامه خواهد داشت.

همان‌طور که شما همراهان بیکینگ احتمالا از آن مطلع هستید، آثار جهان-باز دیگر نیز در گذشته این امر را تجربه کرده‌اند. این اثر هم‌اکنون روی کنسول‌های ایک باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی قابل تجربه است. کاربران پی سی ازطریق فروشگاه‌های یوبیسافت و اپیک گیمز می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. جالب است بدانید کاربران قادر هستند بازی Far Cry 6 را در این بازه زمانی با ۶۰ درصد تخفیف بخرند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو پخش‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین درکنار تجربه‌ی بخش اصلی بازی فارکرای ۶ که بزرگ‌ترین نقشه در میان کل‌ بازی‌های این سری را دارد، گیمر می‌تواند سراغ مأموریت‌های جدیدی برود که پس از عرضه بازی به آن اضافه‌ شدند. مأموریت‌های دنی ترخو، ادای احترام به شخصیت رامبو و گشت‌و‌گذار در دنیای وارونه سریال استرنجر تینگز به‌طورقطع برای کاربرها خوشایند خواهد بود.

از طرفی نیز یک بسته‌ الحاقی برای بازی Far Cry 6 که به‌عنوان بخشی از Season Pass این اثر شناخته‌ می‌شود، هم‌زمان با عرضه رسمی فار کرای 6 منتشر شد. کاربرها در این DLC می‌توانند در نقش شخصیت‌های منفی قسمت‌های قبلی قرار بگیرند. شخصیت Vaas از قسمت سوم مجموعه، Pegan Min از بازی فار کرای ۴ و کاراکتر Joseph Seed از بازی پنجم در این بسته الحاقی حضور دارند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه‌ کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا