بازی

اعلام تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد جدید با صداپیشگی کریس پرت

اعلام تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد جدید با صداپیشگی کریس پرت

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن جدید گارفیلد مشخص شده است. انیمیشن Garfield قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما برود. کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در دنیای سینمایی مارول صداپیشگی شخصیت گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده دارد. همچنین مدتی پیش ساموئل ال جکسون،‌ بازیگر نقش نیک فیوری در MCU به انیمیشن Garfield برای صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد پیوست که یک شخصیت کاملا جدید است.

دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor’s New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند. اندرو کوزوو و برادریک جانسون از شرکت Alcon Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن جدید گارفیلد حضور خواهند داشت. همچنین سونی پیکچرز وظیفه اکران انیمیشن Garfield را در سراسر جهان بدون احتساب کشور چین بر عهده خواهد داشت.

کریس پرت و گارفیلد

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت.

انیمیشن Garfield در تاریخ اکرانش که مصادف با هفته روز رئیس جمهور و روز ولنتاین است، باید با فیلم بدون نام مارول و فیلم بدون نام یونیورسال در گیشه رقابت کند. علاوه‌بر انیمیشن گارفیلد، کریس پرت صداپیشگی شخصیت ماریو را در انیمیشن Super Mario Bros نیز بر عهده دارد که انیمیشن Mario قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود. کریس پرت سابقه صداپیشگی در انیمیشن The Lego Movie، انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Onward را نیز داشته است.


حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا