فناوری

امکان اشتراک گذاری فایل های بزرگ برای کاربران بتا واتس اپ

امکان اشتراک گذاری فایل های بزرگ برای کاربران بتا واتس اپ

واتس اپ متعلق به برند مادر «متا» در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهد از زمان پایان دانلود کامل یک فایل یا بارگذاری آن آگاه شوند. بنا به گزارش WABetaInfo، آخرین نسخه‌های واتس آپ بتا در اندروید، ios، وب و دسکتاپ امکان مشاهده زمان تخمینی اشتراک گذاری فایل‌ها یا اینکه چه زمانی به طور کامل در تلفن همراه یا دسکتاپ دانلود می‌شوند خواهند داشت.

بنا به این گزارش، پس از آزمایش امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های رسانه‌ای تا اندازه ۲ گیگابایت برای برخی از کاربران در آرژانتین – که البته هنوز به صورت محدود ارائه شده است، این پلتفرم پیام‌رسان در حال ارائه این ویژگی جدید برای برخی از کاربران بتا است.


بیشتر بخوانید

  • سرقت اطلاعات ۱۵ هزار کاربر اندروید نرم افزارهای آنتی ویروس

این ویژگی همچنین هنگام بارگذاری فایل‌ها نیز نشان داده خواهد شد. این ویژگی ماه گذشته در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفت و بنا به برخی اخبار این هفته نیز برخی از کاربران اندروید و ios امکان استفاده از آن فراهم شده است. در این گزارش اشاره شده است در صورتی که کاربران این ویژگی را مشاهده نکنند این بدان معنی است که این ویژگی برای اکانت آن‌ها فعال نشده است.

واتس اپ

گزارش جدید می‌گوید که واتس اپ احتمالا گزینه ” مشاهده مدیا ” را برای چت‌های مدت دار خاموش می‌کند. این ویژگی جدید برای اطمینان از تجربه حفظ حریم خصوصی بهتر هنگام استفاده از پیام‌های ناپدید شده و کمک به حفظ خصوصی بیشتر رسانه در موضوعات ناپدید شدن چت است.

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا