فناوری

قاتل گوشی‌های پرچم‌دار به میدان آمد/ عکس

قاتل گوشی‌های پرچم‌دار به میدان آمد/ عکس

براساس شایعات انتظار می‌رود تا OnePlus ۱۲ ماه دسامبر در چین و در ماه ژانویه برای بازار جهانی رونمایی شود. به نظر می رسد که این شرکت مدت کوتاهی پس از آن Oneplus ۱۲R را نیز به خط تولید خود اضافه کند.

رندرهای مبتنی بر طرح‌های اولیه Oneplus ۱۲R و جزئیات مربوط به آن توسط دو افشاگر آنلیکس (OnLeaks) و مای اسمارت پرایس (MySmartPrice) منتشر شده‌اند که تقریبا دید کاملی از طراحی این گوشی به ما می‌دهند. بر اساس اطلاعات فاش شده، Oneplus ۱۲R، برخلاف نسل قبلی که به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز بود، با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد که حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی خواهد کرد. بر اساس شایعات Oneplus ۱۲R دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی خمیده با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱.۵K خواهد بود.

قاتل گوشی‌های پرچم‌دار به میدان آمد/ عکس

ارتقای دیگری که Oneplus ۱۲R نسبت به نسل قبلی خود یعنی Oneplus ۱۱R تجربه خواهد کرد، اضافه شدن دوربین تله فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری است که جایگزین دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نسل پیش شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید نیز دیگر دوربین‌های بخش پشتی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این انتظار می‌رود Oneplus ۱۲R از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که حدود ۱۰ درصد از نسل گذشته‌ی خود بزرگ‌تر خواهد بود، ولی متاسفانه هنوز حداکثر سرعت شارژی که این گوشی پشتیبانی می‌کند مشخص نشده است.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا