بازی

علاقه برادران روسو به نقش آفرینی کریس ایوانز در نقش ولورین

علاقه برادران روسو به نقش آفرینی کریس ایوانز در نقش ولورین

برادران روسو در مصاحبه با پادکست Phase Zero از نشریه ComicBook درباره‌ی دیگر نقش‌هایی که دوست دارند کریس ایوانز را در آن ببینند، به گفت‌وگو پرداختند. ایوانز تاکنون نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول و جانی استورم (Human Torch) در فیلم‌های Fantastic Four را برعهده داشته است. براساس گفته‌های جو و آنتونی روسو، نقشی که دو کارگردان فیلم‌های انتقام جویان برای کریس ایوانز می‌پسندند، ولورین است.

جو روسو در بخشی از گفتگوی خود در این‌باره می‌گوید: «ایوانز گستره‌ی بازیگری فوق‌العاده متنوعی دارد و از نظر فیزیکی و کنترل بدن هم در وضعیت ایده آلی قرار دارد. او یک بازیگر فوق‌العاده است. منظور بدی از این حرف ندارم ولی شخصیت او اصلاً شبیه کاپیتان امریکا نیست. استیو راجرز یک کاراکتر بسیار کم حرف و کاملاً مسلط بر رفتار خود است، درحالی که کریس همیشه پرانرژی، بامزه و کاریزماتیک است و حس خوبی را به صحنه‌ی فیلم‌برداری می‌آورد. من خیلی دوست دارم او را در نقشی مثل ولورین ببینم.»

کریس ایوانز و نقش ولورین

ولورین شخصیت خیالی در کتاب‌های کمیک آمریکایی است که توسط شرکت مارول کامیکس منتشر می‌شود. او اکثر مواقع و بیشتر خط داستانی‌ها با تیم ایکس من در ارتباط است. او یک میوتنت به حساب می‌آید که حس‌های قوی حیوانی، توانایی‌های فیزیکی بسیار پیشرفته، توانایی بازسازی بسیار قوی و توانایی‌های بسیار دیگری را دارد. ولورین در خط داستانی‌های مختلف به‌عنوان یکی از اعضای تیم‌ مردان ایکس، «آلفا فایت» و همچنین انتقام جویان به تصویر کشیده شده است.

گذشته و آینده‌ی کریس ایوانز در دنیای فیلم‌های کامیک‌بوکی در چند هفته‌ی گذشته بسیار مورد بحث قرار گرفته است. این بازیگر اخیراً اظهار داشته که بازگشت او در نقش کاپیتان آمریکا برای او «بسیار سخت» خواهد بود، ولی دوست دارد که دوباره در فیلم‌های چهار شگفت انگیز در نقش جانی استورم ظاهر شود. باتوجه‌به خط داستانی مولتی ورس در دنیای سینمایی مارول، این امکان وجود دارد که یک بار دیگر کریس ایوانز را در نقش قهرمانان MCU ببینیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا