فناوری

واتساپ خود را بروزرسانی کنید تا به این قابلیت‌ها دست پیدا کنید

واتساپ خود را بروزرسانی کنید تا به این قابلیت‌ها دست پیدا کنید

متا امروز از دو ویژگی جدید برای پیام‌رسان واتس‌اپ رونمایی کرده که هر دو مربوط به گروه‌ها هستند. تغییر اول قابلیت‌های کنترلی مدیران گروه‌ها را افزایش می‌دهد و تغییر دوم اجازه می‌دهد ببینید با سایر افراد چه گروه‌های مشترکی دارید.

براساس آن‌چه در وب‌سایت متا آمده است، اگر مدیر یک گروه در واتس‌اپ هستید و لینک عضویت در گروه خود را جایی به اشتراک گذاشته‌اید یا گروه را در یک کامیونیتی عضوپذیر کرده‌اید، هر کسی می‌تواند وارد گروه شما شود.

حالا در این به‌روزرسانی جدید قابلیتی به این پیام‌رسان اضافه شده است که به مدیران اجازه می‌دهد تا ورود اعضای جدید به گروه را تأیید یا رد کنند. با این ویژگی، مدیران می‌توانند از هجوم اکانت‌های اسپم به گروه‌ها جلوگیری کنند.

گروه‌های مشترک خود را در واتس‌اپ ببینید

تغییر دوم اجازه می‌دهد ببینید با یک فرد به‌صورت همزمان در چه گروه‌هایی عضو هستید. برای مشاهده این گروه‌ها، کافیست نام شخص مدنظر خود را در صفحه اصلی واتس‌اپ جستجو کنید. حالا در میان نتایج، خط جداکننده‌ای تحت عنوان Groups in Common وجود دارد که در زیر آن می‌توانید گروه‌های مشترک خود را ببینید.

واتساپ خود را بروزرسانی کنید تا به این قابلیت‌ها دست پیدا کنید

متا می‌گوید این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا راحت‌تر گروه‌های مشترک را پیدا کنید یا اگر می‌خواهید ببینید کاربر در گروه مدنظر شما عضو شده است یا خیر، سریعاً این اطلاعات را به‌دست بیاورید. این قابلیت از مدت‌ها قبل در پیام‌رسان تلگرام وجود داشت، اما حالا بالاخره در واتس‌اپ هم در دسترس قرار گرفته است.

متا می‌گوید عرضه این دو ویژگی را از امروز آغاز کرده است، اما شاید کمی طول بکشد تا به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این شرکت مدعی است که عرضه این قابلیت برای همه کاربران ممکن است چند هفته طول بکشد.

این شرکت از زمان عرضه قابلیت کامیونیتی تمرکز بیشتری را روی استفاده‌های گروهی از پیام‌رسان خود گذاشته است. به‌روزرسانی‌های امروز هم در ادامه همین تغییرات صورت پذیرفته‌اند.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا