رمز ارز

تحولات جدید در پرونده ریپل و SEC؛ آیا طرفین توافق می کنند؟

تحولات جدید در پرونده ریپل و SEC؛ آیا طرفین توافق می کنند؟

تحولات جدید در پرونده ریپل و SEC؛ آیا طرفین توافق می کنند؟

پرونده ریپل و SEC یک تحول جدید را پشت سر گذاشت. قاضی سارا نتبرن به هر دو طرف دستور داد که سه تاریخ مناسب برای یک کنفرانس حل و فصل پیدا کنند.

طبق اخبار ارز دیجیتال، نتبرن، به دلیل تقویم شلوغ دادگاه، ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را تشویق کرد تا شش تا هشت هفته زودتر این جلسات را برنامه ریزی کنند.

کنفرانس حل و فصل جلسه ای است بین طرفین درگیر در یک دعوی. در این کنفرانس آنها تلاش می کنند تا به یک راه حل مورد توافق دوجانبه برای اختلاف خود برسند. بنابراین از محاکمه اجتناب می کنند. پیشنهاد قاضی نتبرن برای ایجاد یک کنفرانس حل و فصل فرصتی برای حل تعارض بدون ادامه چالش های بیشتر هر دو طرف در دادگاه فراهم می کند.

این اقدام قاضی پس از یک حکم تاریخی به نفع ریپل در ۱۳ ژوئیه انجام شد.

مشخص شد که شرکت ریپل با فروش توکن XRP خود در صرافی‌ های عمومی، قانون اوراق بهادار فدرال را نقض نکرده است. این یک پیروزی قانونی مهم برای صنعت ارزهای دیجیتال است. حکم صادر شده توسط قاضی آنالیسا تورس، ارزش XRP را تا اواخر بعد از ظهر همان روز ۸۰ درصد افزایش داد.

پس از این تصمیم، کوین بیس، اعلام کرد که اجازه تجارت XRP بر روی پلتفرم خود را دوباره می دهد. کراکن، بیت استمپس و سایر صرافی های آمریکایی نیز از این روند پیروی کردند.

با این حال، به نقل از یوتودی، این تصمیم یک برد جزئی به آژانس SEC داد. قاضی معتقد بود که ریپل با فروش مستقیم XRP به مردم، قانون اوراق بهادار فدرال را نقض کرده است.

با این حال، طبق آمار بیکینگ ممکن است این پرونده همچنان شاهد تحولات جدیدی باشد. گری جنسلر، رئیس SEC، به درخواست تجدیدنظر احتمالی علیه تصمیم اخیر در پرونده ریپل اشاره کرد.

جنسلر در ضیافت ناهاری که توسط باشگاه مطبوعاتی دی سی برگزار شد، اظهار داشت که آژانس همچنان در حال ارزیابی این حکم است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا