فناوری

این گوشی‌های اندرویدی بهترین عکس را می‌گیرند!/ عکس

این گوشی‌های اندرویدی بهترین عکس را می‌گیرند!/ عکس

در میان گوشی‌های هوشمندی که در بازار وجود دارد، کدام گوشی برای طرفداران عکاسی با موبایل مناسب است. ما نگاهی به سه دستگاه اندرویدی کاملا جدید انداخته‌ایم که احتمالا طرفداران عکاسی را راضی می‌کند.

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra

این گوشی هوشمند سامسونگ، لنزهای زیادی دارد که عکس‌های خیره‌کننده‌ای ثبت می‌کند. در مجموع دارای چهار لنز با لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. اما ویژگی برجسته آن باید زوم فوق‌العاده‌اش باشد که می‌تواند به لطف دو لنز زوم ۱۰ مگاپیکسلی – یکی با زوم ۳x f/۲.۴ و دیگری با زوم ۱۰x f/۴.۹، عکس‌های واضحی از اجسام بسیار دورتر ثبت کند.

این گوشی‌های اندرویدی بهترین عکس را می‌گیرند!/ عکس

Honor Magic۵ Pro

این گوشی هوشمند به عکس‌هایی که می‌تواند از اجسام متحرک ثبت کند مشهور است. همه می‌دانند که وقتی کوچکترین حرکتی در سوژه وجود دارد، گرفتن عکس مناسب چقدر دشوار است. این گوشی می‌تواند از عهده چنین چالشی به خوبی برآید. آنر مجیک پرو، از فناوری «AI Motion Sensing» استفاده می‌کند که قادر است به طور خودکار لحظه مورد نظر شما را تشخیص دهد. این ویژگی به طور خودکار حالات چهره مانند لبخند و حرکات بدن مانند پریدن را تشخیص می‌دهد. آنر اخیرا مجیک پرو را راه‌اندازی کرده است، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود تا قبل از ژوئن امسال باشد.

Oppo Find N۲ Flip

این گوشی برای سلفی گرفتن خوب است. همه می‌دانند که دوربین اصلی پشتی همیشه بالاترین کیفیت را دارد، در حالی که لنز سلفی بسیار کوچکتر است، اما این مشکلی برای «Oppo Find N۲ Flip» نیست. این تلفن تاشو دارای یک صفحه نمایش بزرگ در پشت در حالت بسته است که نه تنها به شما امکان می‌دهد کارهای معمول با تلفن را انجام دهید، بلکه از طریق لنزهای دوتایی اصلی خود نیز عکس بگیرید. بنابراین می‌توانید با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و دوربین فوق عریض ۱۱۲ درجه سلفی با کیفیت خوبی بگیرید. از آنجایی که این گوشی تاشو است، می‌توانید به راحتی آن را در زاویه دلخواه خود تا کنید و مجبور نباشید آن را در دست بگیرید یا آن را روی اشیاء متعادل کنید.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا