فناوری

با این وسیله ارزان گوشی موبایل پیام‌رسان ماهواره‌ای می‌شود!

با این وسیله ارزان گوشی موبایل پیام‌رسان ماهواره‌ای می‌شود!

موتورولا و گروه Bullitt که سازنده گوشی‌های جان‌سخت است، از ابزار جدیدی رونمایی کرده‌اند که «Motorola Defy Satellite Link» نام دارد و می‌تواند امکان ارسال و دریافت پیام‌های ماهواره‌ای را تقریباً به تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون بیاورد.

ارتباط ماهواره‌ای به یکی از ویژگی‌های جذاب در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و این ترند با معرفی سری آیفون 14 شروع شد. جدیدترین گوشی‌های اپل از ارتباط ماهواره‌ای اضطراری پشتیبانی می‌کنند و حالا گوشی‌های اندرویدی هم کم‌کم به این قابلیت مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار جدید بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! / عکس

لقمه‌ای بسیار بزرگتر از دهان خرس غول‌پیکر کودیاک / عکس

اختراع چینی که انگلیسی‌ها به نام خود زده بودند! / عکس

درحالی‌که کوالکام با معرفی اسنپدراگون Satellite می‌خواهد ارتباط ماهواره‌ای را به پرچمدارهای اندرویدی بیاورد، حالا موتورولا و Bullitt با همکاری مدیاتک، از گوشی‌های اندرویدی موتورولا Defy 2 و Cat S75 با امکان ارسال و دریافت پیام‌های ماهواره‌ای رونمایی کرده‌اند. اما در کنار این گوشی‌های هوشمند، با یک ابزار بلوتوثی جذاب هم روبه‌رو هستیم.

ارسال و دریافت پیام‌های ماهواره‌ای با موتورولا Defy Satellite Link

این ابزار جذاب که موتورولا Defy Satellite Link نام دارد، با اپلیکیشن Bullitt Satellite Messenger روی اندروید و iOS کار می‌کند و امکان به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، ارسال کمک اضطراری و پیام‌رسانی دوطرفه از طریق ماهواره را فراهم می‌آورد.

با این وسیله ارزان گوشی موبایل پیام‌رسان ماهواره‌ای می‌شود!

این ابزار با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد که مسلماً ارزان‌تر از یک گوشی هوشمند جدید است. بنابراین کاربران به‌جای خرید محصولی مانند موتورولا Defy 2 با قیمت 599 دلار، می‌توانند ابزار بلوتوثی موتورولا را بخرند.

موتورولا Defy Satellite Link با استفاده از ابزار استاندارد آزاد 3GPP NTN به ماهواره‌های مدار زمین‌ایستا متصل می‌شود و از فصل دوم 2023 روانه بازار خواهد شد.

برای استفاده از ارتباط ماهواره‌ای ابزار موروتولا، باید غیر از خرید دستگاه، هزینه جداگانه‌ای برای حق اشتراک هم پرداخت کنید. شما باید برای ارسال پیام حداقل ماهانه 4.99 دلار هزینه بپردازید. البته موتورولا یک باندل هم برای این ابزارش در نظر گرفته است که 149 دلار قیمت دارد و شامل یک اشتراک یک‌ساله می‌شود. در این اشتراک می‌توانید ماهانه 30 پیام ماهواره‌ای بفرستید. گیرنده این پیام را مانند یک پیامک دریافت می‌کند و می‌تواند از طریق اپ مخصوص، به آن‌ها پاسخ دهد.

58321

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا