بازی

عبور تعداد بازیکن Warzone 2 از ۲۵ میلیون نفر در پنج روز

عبور تعداد بازیکن Warzone 2 از ۲۵ میلیون نفر در پنج روز

Warzone 2 جدیدترین بازی رایگان و بتل‌رویال استودیو اینفینیتی وارد و شرکت اکتیویژن است که تنها در پنج روز از زمان عرضه بیش از ۲۵ میلیون بازیکن جذب کرده است. باتوجه‌به محبوبیت بسیار زیادی که بازی Warzone به‌دست آورد، استقبال بالای بازیکنان از نسخه‌ی جدید جای تعجبی ندارد. بازی وارزون 2 درکنار ارائه نقشه‌ی جدید Al-Mazrah و ویژگی‌های تازه و بهبودیافته‌ی گیم‌پلی، حالت جدید DMZ را نیز معرفی کرده است. بازیکنان در این حالت PvEvP باید با بازیکنان واقعی دیگر و دشمنانی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، به مبارزه پرداخته و منابع ارزشمند را غارت کنند.

بااین‌حال تجربه‌ی Warzone 2 برای بازیکنان با مشکلاتی همراه بوده است. طبق گزارش‌ها، گلیچ نامرئی شدن دشمنان و باگی که از بازیکنان می‌خواهد برای تجربه‌ی بتل‌رویال ابتدا بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را خریداری کنند، از جمله مشکلات این بازی هستند که اکتیویژن باید با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های آینده به رفع آن‌ها بپردازد.

بازی وارزون 2 هم‌اکنون به‌صورت رایگان روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا