بازی

اشاره به خشونت ریمیک Resident Evil 4 در توضیحات رتبه‌بندی سنی بازی

اشاره به خشونت ریمیک Resident Evil 4 در توضیحات رتبه‌بندی سنی بازی

سازمان ESRB اخیرا رده‌بندی سنی ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرده است که در توضیحات آن به چند نکته‌ی جالب درباره‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و صحنه‌های خشن از جمله انواع انیمیشن مرگ دلخراش لئون اشاره شده است. البته نسخه اصلی Resident Evil 4 به جز نسخه‌ی ژاپنی که محدودیت‌های خاص خود را داشت، یک بازی خشن بود و لئون می‌توانست در موقعیت‌های گوناگون به شکل‌های وحشتناکی از جمله سوختن صورتش با اسید یا دو تکه شدن بدنش کشته شود.

در توضیح ESRB آمده است: «برخی از سلاح‌ها یا حملات منجر به قطع شدن سر یا تکه تکه شدن دشمنان، همراه‌با پاشیده شدن خون زیادی می‌شوند. همچنین حملات دشمن به‌عنوان مثال با اره برقی یا چنگک می‌تواند منجر به قطع شدن سر لئون، ترکیدن یا پرتاب شدن آن شود».

گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

ESRB در ادامه به وجود پرداخت درون برنامه‌ای اشاره کرده است که احتمالا به مانند ریمیک Resident Evil 2 به‌نوعی DLC مربوط باشد. همچنین وجود گزینه خرید درون بازی می‌تواند به این معنی باشد که کپکام به بازیکنان این امکان را می‌دهد با پرداخت مقداری پول فورا به برخی از محتویات یا حالت‌ها دسترسی پیدا کنند.

ریمیک Resident Evil 4 برای عرضه روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا