بازی

تبدیل سریال Armor Wars مارول به یک فیلم سینمایی

تبدیل سریال Armor Wars مارول به یک فیلم سینمایی

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال Armor Wars تغییر پیدا کرده است. مارول استودیو تصمیم گرفته تا این سریال که برای پخش از دیزنی پلاس در دست ساخت بود، به یک فیلم سینمایی تبدیل کند و حالا فیلم Armor Wars قرار است در سالن‌های سینما اکران شود. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که استودیو متعهد بود تا داستان آن را به شیوه‌ای درست روایت کند و در طول آن متوجه شد گفتن داستان در قالب یک فیلم مناسب‌تر است و مانند تمامی فیلم‌های مارول، فیلم جنگ‌های زره‌پوش نیز در سالن سینما اکران خواهد شد.

آیرون من و وار ماشین در فیلم Iron Man 2

طبق انتظار دان چیدل، بازیگر نقش جیمز رودز ملقب به وار ماشین قرار است برای نقش اصلی فیلم Armor Wars بازگردد. همچنین یاسر لستر، نویسنده و بازیگر سریال Black Monday که به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان سریال Armor Wars انتخاب شده بود، حالا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم این پروژه را بر عهده گرفته است. مارول پیش از این در نظر داشت تا مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال را از سال ۲۰۲۳ آغاز کند، اما منابع نزدیک می‌گویند که این موضوع اکنون در مسیر متفاوت‌تری قرار گرفته است.

در حال حاضر کارگردانی برای فیلم Armor Wars انتخاب نشده است و همچنین مشخص نیست این فیلم قرار است به کدام فاز دنیای سینمایی مارول تعلق داشته باشد و چه زمانی اکران خواهد شد. فیلم جنگ‌های زره‌پوش، یک داستان کلاسیک از دنیای مارول از بزرگ‌ترین ترس تونی استارک است که به حقیقت تبدیل شده و آن هم این است که فناوری او به‌دست افراد خلافکار افتاده است. اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame دنبال شود و تمرکز داستان آن روی جیمز رودز خواهد بود.

همچنین دان چیدل برای بازی در نقش جیمز رودز در سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون و بن مندلسون باز خواهد گشت که این سریال در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. چیدل از سال ۲۰۱۰ و از فیلم Iron Man 2 نقش وار ماشین را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته است. همچنین شاهد حضور مهمان و کوتاه چیدل در سریال The Falcon and the Winter Soldier بودیم. مارول پیش از این فیلم Hawkeye را به یک سریال برای دیزنی پلاس تبدیل کرده بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا