بازی

نقش آفرینی اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در فیلم جدید یورگوس لانتیموس

نقش آفرینی اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در فیلم جدید یورگوس لانتیموس

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite در حال ساخت فیلم جدیدی است. طبق اطلاعات منتشر شده، اما استون، جسی پلمونس، ویلم دفو و مارگارت کوالی قرار است در فیلم جدید لانتیموس که قرار است And نام داشته باشد، به ایفای نقش بپردازند. این فیلم با همکاری سرچلایت پیکچرز، المنت پیکچرز و Film4 ساخته و اکران خواهد شد.

نقش‌آفرینی مارگارت کوالی در فیلم بی‌نام ایتن کوئن

یورگوس لانتیموس اخیرا فیلم Poor Things را کارگردانی کرده است که در این فیلم اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی نیز حضور دارند و علاوه‌براین فیلم، استون با لانتیموس در فیلم The Favourite نیز همکاری داشته و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. فیلم Poor Things که در آن شاهد بازیگران سرشناس دیگری مثل مارک رافلو و رامی یوسف نیز هستیم، قرار است در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ اکران شود.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم AND در دسترس نیست و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است از ماه اکتبر (مهر یا آبان) در نیواورلئان آغاز خواهد شد که می‌توان انتظار داشت در اواخر سال ۲۰۲۳ یا سال ۲۰۲۴ اکران شود. لانتیموس پیش از این سه‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده که این نامزدی‌ها شامل نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال برای فیلم The Lobster، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال برای فیلم The Favourite می‌شود که البته در هر سه مورد در رسیدن به این جایزه ناکام بوده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا