بازی

بهترین بازی های فضایی اندروید

بهترین بازی های فضایی اندروید

فضا و شناخت بخش‌هایی از وسعت بی‌کران آن، همیشه جزو موضوعات مهم و دغه‌دغه‌های اصلی انسان‌ها محسوب می‌شود. در همین راستا عدم شناخت درست از فضای بی‌کرانی که در آن زندگی می‌کنیم، همواره تئوری‌ها و نظریه‌های بسیاری را نیز به همراه داشته است. تئوری‌هایی گاهی خبر از وجود حیات در سیاره‌های مختلف را می‌دهند یا حتی هشدار وجود موجوداتی که ممکن است به انسان‌ها به چشم یک دشمن نگاه کنند. اما با وجود وسعت ناشناخته‌هایی که در فضا وجود دارد، اکثر آن‌ها را نه می‌توان منطقی دانست و نه با قطعیت رد کرد.

در نتیجه با وجود اطلاعات و نقاط ناشناخته‌ای که بشریت از موضوع بسیار عمیق و وسیع فضا دارد، باعث شده است تا یک بستر عالی برای خیال پردازی و ایجاد داستان‌هایی مختلف محسوب شود. همان‌طور که می‌دانید، امروزه موضوع فضا و موجودات فضایی، دیگر به یک ژانر محبوب و پرکاربرد در فیلم‌ها و بازی‌ها تبدیل شده است. بازی‌ها و فیلم‌هایی که با دست باز می‌توانند روایت‌های تاریک یا روشنی را از این ژانر پر پتانسیل به تصویر بکشند و هربار دید متفاوت‌تری را نسبت به قبل از فضا ارائه کنند. حال در این مقاله قرار است تا به معرفی بازی‌هایی که در فضا یا به‌طور کلی موضوعات پیرامون آن جریان دارند بپردازیم. بازی‌هایی که می‌توانند در سبک‌های مختلف، ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را دل ناشناخته‌ها را برایتان رقم بزنند. بنابراین اگر به موضوع فضا و تئوری‌های پیرامون آن علاقه دارید، در ادامه با معرفی بهترین بازی های فضایی اندروید همراه بیکینگ باشید. لازم به ذکر است که بازی‌ها براساس امتیاز کسب شده در پلی استور در فهرست جایگذاری شده‌اند. همچنین باید اشاره کرد که نمرات بازی‌ها در پلی‌استور، هر لحظه ممکن است دچار تغییر شوند و با نحوه‌ی قرار گیری در فهرست متفاوت باشند.


بازی های فضایی اندروید

بازی اندروید Among Us

۳۰- بازی Among Us | امانگ آس

  • سبک: اکشن، استراتژی
  • استودیو: Innersloth LLC
  • قیمت: رایگان

محبوبیت بسیار بالا و ناگهانی بازی Among Us باعث شد تا توجه‌ها بیش‌ازپیش به آثار ویدیو گیمی اجتماعی و پارتی محور جلب شوند. بازی امانگ آس یک نمونه‌ی عالی از سری بازی‌های چند نفره‌ی تعاملی است که بازیکنان را درکنار هم قرار می‌دهد تا بر سر پیدا کردن خائنین، با یکدیگر بحث و جدال کنند. درواقع بازی در مکان‌های مختلفی از فضا مانند سفینه یا ایستگاه‌های فضایی جریان دارد که کارکنان آن را گیمر‌های واقعی تشکیل می‌دهند.

حال بازیکنان بدون اطلاع از نقش یک‌دیگر، در هر دور باید سعی کنند تا با زیر نظر داشتن تمام اتفاقا پیرامون خود، بازیکنانی که نقش خائن را برعهده دارند را پیدا و از مکان امنی که در آن حضور دارند، اخراج کنند. Among Us به‌طور کلی گیم‌پلی جذاب و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند و می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی خلق کند. Among Us هم‌اکنون در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Among Us برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Galaga Wars

۲۹- بازی Galaga Wars | گالاگا وارز

  • سبک: اکشن، آرکید
  • استودیو: BANDAI NAMCO Entertainment Europe
  • قیمت: رایگان

اگر جزو بازیکنان قدیمی باشید، احتمالا در گذشته تجربه‌ی بازی‌های آرکید فضایی را در پلتفرم‌های مختلف داشته‌اید؛ بازی Galaga Wars نیز قصد دارد تا تجربه‌ی مدرن و با کیفیت‌تری را از این دسته آثار محبوب ارائه کند. در روند بازی گالاگا وارز، بازیکن باید با در دست گرفتن هدایت سفینه‌ی خود، به جنگ نیرو‌های ناشناخته و فضایی برود و آن‌ها را نابود کند.

بازی نبرد‌های شلوغ و هیجان‌انگیزی را خلق می‌کند و به این سادگی‌ها اجازه‌ی عبور از مراحل خود، به‌خصوص سطوح بالاتر را نمی‌دهد. Galaga Wars از یک گیم‌پلی مهارت محور و چالش‌برانگیز بهره می‌برد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر مراحل اعتیادآور خود کند. اگر به بازی‌های فضایی آرکید کلاسیک علاقه دارید، بازی اندروید Galaga Wars پیشنهاد خوبی برای شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Galaga Wars برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید EVE Echoes

۲۸- بازی EVE Echoes | ای وی ای اِکوس

  • سبک: کژوال، نقش‌آفرینی
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

EVE Echoes یکی از بهترین بازی‌های فضایی در اندروید است که سیار‌ه‌ها و به‌طور کلی فضا را به خوبی در پلتفرم‌های موبایل به تصویر می‌کشد. بازی اندروید EVE Echoes درواقع در آینده جریان دارد؛ جایی که انسان‌ها توانایی ساخت سفینه‌های غول‌پیکر را پیدا کرده‌اند و وسعت کاوش‌های خود را در فضا، بسیار گسترش داده‌اند. به‌گونه‌ای که حتی بتوانند مرز‌های امپراطوری‌های خود را تا سیاره‌های دور دست نیز ادامه دهند.

بازی EVE Echoes به‌صورت چند نفره دنبال می‌شود و دنیای گسترده‌ای را در مقابتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید درکنار سایر بازیکنان، قلمرو خود را تشکیل دهید و وارد اتحاد‌های آن‌ها شوید یا حتی گروه مختص به خود را شکل دهید. EVE Echoes دارای آیتم‌های بی‌شماری برای ارتقا سفینه‌ها است و در این زمینه دست گیمر را برای بهره‌گیری از تجهیزات مختلف باز می‌گذارد. بازی موبایل EVE Echoes می‌تواند یک تجربه‌ی گرافیکی عالی و پر جزئیات را از فضا به طرفداران این ژانر محبوب منتقل کند. EVE Echoes هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی EVE Echoes برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید PinOut

۲۷- بازی PinOut | پین اوت

  • سبک: اکشن، تفننی
  • استودیو: Mediocre
  • قیمت: رایگان

PinOut یک بازی تفننی رکورد محور از استودیو Mediocre است که هدایت یک توپ را به بازیکن می‌سپارد. گیمر باید هربار سعی کند تا با ضربات صحیح به توپ، امتیاز بیشتری را به‌دست آورد و در نتیجه رکورد بالاتری را نیز نسبت به قبل ثبت کند. همچنین بازی PinOut از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و محیط‌های بسیار زیبایی را به تصویر می کشد.

درواقع بازی PinOut بیش از هر موضوعی، روی ارائه‌‌ی یک گیم‌پلی عالی و درگیر کننده تمرکز دارد. گیم‌پلی بازی نیز به خوبی طراحی شده است و می‌تواند هر بار شما را ترغیب کند تا یک دور دیگر به بازی مشغول شوید و سعی کنید تا از رکورد قبلی خود نیز عبور کنید. بازی اندروید PinOut می‌تواند یک انتخاب عالی برای طرفداران سری بازی های تفننی محسوب شود. در ادامه می‌توانید بازی اندروید PinOut را از پلی استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی PinOut برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Chase : Odyssey

۲۶- بازی Space Chase : Odyssey | اسپیس چیس

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Snowdon
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Space Chase : Odyssey قرار است تا شما را با خود به سیار‌های مختلف ببرد و کنترل سفینه‌های فضایی را در ناهموار‌ترین شرایط ممکن به شما بسپارد. در روند بازی Space Chase : Odyssey گیمر باید با کنترل صحیح و عبور از انواع سخره‌ها و محیط‌های خطرناک، از سفینه‌ی خود محافظت کند و هربار مدت زمان بیشتری به پرواز بپردازد.

گرافیک Space Chase : Odyssey در سطح بسیار خوبی قرار دارد و با محیط‌های زیبا و رنگ بندی‌های جذاب خود می‌تواند شما را غرق در اتمسفر جذاب بازی کند. همچنین بازی گیم‌پلی بسیار ساده‌ای را ارائه می‌کند که تنها شامل چند حرکت است. اما برای کسب امتیاز‌های بیشتر، بازی نیاز به سرعت عمل بالا و تغییر جهت به موقع شما دارد. Space Chase : Odyssey یک بازی با کیفیت در ژانر اکشن است که می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برای علاقه‌مندان به بازی‌های فضایی رقم بزند.

دانلود بازی Space Chase : Odyssey برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Marshal 3

۲۵- بازی Space Marshal 3 | اسپیس مارشال 3

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pixelbite
  • قیمت: رایگان

انسان‌ها تا هرجایی که توانایی پیش‌روی داشته باشند و قلمرو خود را گسترش دهند، فساد و جرم نیز می‌تواند با آن‌ها همراه شود. بازی Space Marshal 3 مانند نسخه‌ی پیشین خود، در آینده‌ای جریان دارد که بشریت فضا را نیز تا حدی به تسخیر خود درآورده است. بنابراین باید انتظار جرم و جنایت را در فضا نیز داشت باشیم. در همین راستا ماموران و مارشال‌هایی مسئولیت برقراری امنیت را در فضا بر عهده می‌گیرند تا با فساد و مجرمین مبارزه کنند.

بازی اندروید Space Marshal 3 شما در نقش یک مارشال ماهر قرار می‌دهد تا با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مناسب، به نبرد با قانون‌شکنان بپردازید. بازی گاهی نبردهای پر زد و خوردی را مقابتان قرار می‌دهد و گاهی نیاز‌مند یک برنامه‌ی تاکتیکی مناسب است‌. بنابراین گیم‌پلی بازی توانایی ارائه‌ی حالت‌های مختلفی را دارد تا هربار تلاش کند مراحل بازی از تکراری شدن، دور کند. درنهایت باید گفت که اگر به بازی‌های اکشن و تاکتیک محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه نباید بازی Space Marshal 3 را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Space Marshal 3 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Racing 2

۲۴- بازی Space Racing 2 | اسپیس ریسینگ 2

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: Dream Club
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Space Racing 2 در آینده‌ای دور دست جریان دارد که انسان‌ها با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی به انواع تجهیزات برای پرواز در فضا، رویداد‌های هیجان‌انگیزی از مسابقات سفینه‌های فضایی را برگزار می‌کنند. Space Racing 2 از انواع و اقسام سفینه‌های فضایی بهره می‌برد و دست بازیکن را نیز برای انتخاب آیتم‌های مختلف باز می‌گذارد.

همچنین در روند بازی Space Racing 2 می‌توانید با بازیکنان واقعی از از سراسر جهان به مسابقه بپردازید و برای کسب جوایز و امتیازات بیشتر تلاش کنید. بازی از گرافیک سه‌بعدی خوبی بهره می‌برد و می‌تواند در این زمینه نیز راضی کننده واقع شود. Space Racing 2 تجربه‌ی جذابی را از مسابقات ریسینگ به بازیکن منتقل می‌کند و می‌تواند ساعت‌ها محتوای سرگرم کننده‌ای را ارائه کند. بازی موبایل Space Racing 2 هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Space Racing 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Star Trek Timelines

۲۳- بازی Star Trek Timelines | استار ترک تایم لاینس

  • سبک: تفننی، استراتژی
  • استودیو: Tilting Point
  • قیمت: رایگان

سری فیلم‌های Star Trek یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌هایی است که طی سال‌ها با انتشار فیلم‌ها و سریال‌‌های متعدد به موضوع فضا در سبک علمی تخیلی می‌پردازد. حال بازی Star Trek Timelines قرار است تا بازیکنان علاقه‌مند به فضا و سری آثار استار ترک را با خود به دنیای این مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز ببرد.

در روند بازی، گیمر باید باید سفینه‌ی خود را مدیریت و از میان شخصیت‌های معروف سری فیلم‌های استار ترک، خدمه‌ی خود را انتخاب کند. بازی اندروید Star Trek Timelines به‌صورت چند نفره دنبال می‌شود و از رویداد‌های متنوعی بهره می‌برد. رویداد‌هایی که طی آن می‌توانید با سایر بازیکنان به نبرد بپردازید یا با یکدیگر متحد شوید. اگر به مجموعه‌ی استار ترک یا به‌طور کلی آثار ژانر فضایی علاقه دارید، بازی موبایل Star Trek Timelines را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Star Trek Timelines برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Void Troopers : Sci-fi Tapper

۲۲- بازی Void Troopers : Sci-fi Tapper | وید تروپرس

  • سبک: اکشن، تفننی
  • استودیو: Appxplore (iCandy)
  • قیمت: رایگان

Void Troopers : Sci-fi Tapper یک بازی خوش ساخت در سبک اکشن است که گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری را ارائه می‌کند. درواقع بازی گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و به هیچ‌وجه قصد ارائه پیچیدکی خاصی را ندارد. درواقع باید گفت که با یک بازی در سبک اکشن و تفننی مواجه هستیم که برای انجام آن چندان به مهارت‌های منحصربه‌فردی در ویدیو گیم نیازی پیدا نخواهید کرد.

بازی‌ Void Troopers : Sci-fi Tapper مدیریت و هدایت چندین سفینه‌ی متنوع را به شما می‌سپارد تا در مقابل حمله‌ی موجودات فضایی ایستادگی و آن‌ها را نابود کنید. بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد و محیط‌های فانتزی و زیبایی را به تصویر می‌کشد. بازی اندروید Void Troopers : Sci-fi Tapper با گیم‌پلی روان و ساده‌ی خود می‌تواند اوقات مفرح و سرگرم کننده‌ای را برایتان به وجود آورد. در ادامه می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Void Troopers : Sci-fi Tapper برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dead Effect 2

۲۱- بازی Dead Effect 2 | دد افکت 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: App Holdings
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید از جو بازی‌های آنلاین این روز‌ها کمی فاصله بگیرید و یک تجربه‌ی اکشن و ماجراجویی جذاب را تجربه کنید، بازی محبوب و هیجان‌انگیز Dead Effect 2 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب شود. Dead Effect 2 در فضا جریان دارد و می‌تواند یک ماجراجویی جذاب و تاریک را برایتان رقم بزند.

در روند بازی، گیمر باید با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌های متنوع، سعی کند تا موجودات فضایی مختلف را از سر‌ راه بردارد و داستان بازی را پیش ببرد. همچنین Dead Effect 2 دارای مراحل متنوعی و درگیر کننده‌ای است که می‌تواند حسابی گیمر را غرق در نبرد‌های نفس‌گیر خود کند. Dead Effect 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی و مراحل عالی خود، یکی از بهترین بازی‌های اول شخص در ژانر فضایی محسوب می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Dead Effect 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید STAR WARS: KOTOR II

۲۰- بازی STAR WARS™: KOTOR II | استار وارز

  • سبک: اکشن، ماجراجویی
  • استودیو: Aspyr Media, Inc
  • قیمت: ۱۴.۹۹ دلار

STAR WARS™: KOTOR II یک بازی ماجراجویی با کیفیت در سبک اکشن است که شما را با خود به دنیای سری فیلم‌های استارز وارز می‌برد. بازی STAR WARS™: KOTOR II قصد دارد تا درکنار ارائه‌ی یک گیم‌پلی سرگرم کننده، داستان عمیق و درگیر کننده ای را روایت کند. همچنین بازی انتخاب‌های گوناگونی را مقابل شما قرار می‌دهد تا سرنوشت خود و سایر شخصیت‌ها را آن‌گونه که می‌خواهید رقم بزنید.

گیم‌پلی STAR WARS™: KOTOR II نیز طراحی سرگرم کننده و جذابی دارد و سلاح‌های مشهور در جنگ ستارگان را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. سلاح‌هایی از جمله شمشیر‌های لیزری که محبوبیت بسیاری در سری داستان‌های جنگ ستارگان دارند و یکی از اصلی‌ترین سلاح‌های جدای‌ها محسوب می‌شوند. درنهایت اگر به سری جنگ ستارگان علاقه دارید و به‌دنبال یکی از بهترین بازی‌های فضایی اندروید می‌گردید، تجربه‌ی بازی STAR WARS™: KOTOR II در موبایل خود از دست ندهید.

دانلود بازی STAR WARS™: KOTOR II برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SimpleRockets 2

۱۹- بازی SimpleRockets 2 | سیمپل راکت

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Jundroo, LLC
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

SimpleRockets 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که شاید نتواند برای همه‌ی بازیکنان سرگرم کننده واقع شود؛ زیرا بازی بسیار حرفه‌ای و عمیق به موضوع ساخت موشک‌های فضایی برای ورود به جو فضا می‌پردازد. بازی انقدر در به تصویر کشیدن مهندسی راکت‌های خود جدی است که حتی به پرواز در آوردن ساده‌ی موشک‌ها نیز می‌تواند حسابی شما را درگیر خود کند.

بازی اندروید SimpleRockets 2 صفر تا صد ساخت موشک‌های فضایی را به عهده‌ی شما می‌گذارد. از اندازه‌ی قطعات بخش‌های مختلف گرفته تا جایگذاری منبع سوخت و تعداد فضانوردانی که قرار است با خود به جو فضا ببرد، همگی به مهارت شما در به کار گیری آیتم‌های مختلف بستگی دارد. SimpleRockets 2 یکی از کامل‌ترین بازی‌های ساخت راکت در اندروید شمرده می‌شود که تجربه‌ی جذاب و بسیار عمیقی را از مهندسی موشک‌های فضایی به بازیکنان خود ارائه می‌کند. بازی اندروید SimpleRockets 2 با قیمت ۶.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی SimpleRockets 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Out There: Ω Edition

۱۸- بازی Out There: Ω Edition | اوت دِر

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Mi-Clos Studio
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

Out There: Ω Edition یک بازی منحصر‌به‌فرد خلاقانه در سبک استراتژی است. به‌گفته‌ی استودیو سازنده، با یک بازی سخت مواجه هستیم که قرار است بازیکن را با انتخاب‌هایی که می‌کند، حسابی به چالش بکشد. بازی Out There: Ω Edition شما را با خود به دل فضا می‌برد تا برای بقا خود تلاش کنید. اما خب این‌بار قرار نیست همه گره‌ها تنها با مبارزه و جنگ باز شوند؛ بلکه باید روش‌هایی دیگری مانند گفت‌وگو‌ را نیز در این راه پیش بگیرید.

در طول بازی شما باید با پیدا کردن منابع و آیتم‌های با ارزش، سعی کنید تا در دور افتاده‌ترین نقاط کهکشان زنده بمانید. همچنین علاوه‌بر ماجراجویی‌های مختلف، در این راه با موجودات فضایی نیز دیدار‌های سرنوشت سازی خواهید داشت. به‌گونه‌ای که تصمیمات شما در هر رویداد، بسیار تاثیر‌گذار‌ خواهد بود و میزان پیشرفت یا خسارت‌های احتمالی شما را مشخص می‌کند. Out There: Ω Edition به واسطه‌ی ارائه ی یک گیم‌پلی درگیر کننده و گرافیک هنری بسیار زیبا، می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های شما در ژانر سری بازی‌های فضایی تبدیل شود. بازی اندروید Out There: Ω Edition هم‌اکنون در پلی‌استور با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس است.

دانلود بازی Out There: Ω Edition برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Contest of Champions

۱۷- بازی Marvel Contest of Champions | مارول کانتست اف چمپیون

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Kabam Games, Inc
  • قیمت: رایگان

اگر دنبال کننده‌ی سری کمیک‌ها یا فیلم‌‌های مارول باشید،‌ احتمالا می‌دانید که فضا و به‌طور کلی دنیا‌های جذابی که در آن وجود دارد، همگی عضو جدایی ناپذیری برای داستان‌های مارول محسوب می‌شوند. بازی Marvel Contest of Champions روایتگر داستان‌های کمیکی مارول است و کار‌اکتر‌هایی مانند دکتر استرنج، کاپیتان آمریکا و دیگر شخصیت‌های محبوب این سری را در خود جای داده است.

Marvel Contest of Champions درواقع یک بازی مبارزه‌ای در سبک اکشن محسوب می‌شود که هربار دو شخصیت از دنیای مارول را مقایل یک‌دیگر قرار می‌دهد تا به مبارزه به پردازند. بازیکن می‌تواند با انتخاب از میان کاراکتر‌هایی که در اختیار دارد، در رویدادهای مختلف شرکت کند و درکنار پیش‌برد بخش داستانی، کنترل شخصیت‌های تازه‌ای را نیز به‌دست بگیرد. اگر به دنیای کمیکی مارول و سری آثار علمی تخیلی علاقه دارید، بازی اندروید Marvel Contest of Champions می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Marvel Contest of Champions برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Galaxy on Fire 2

۱۶- بازی Galaxy on Fire 2 HD | گلگسی آن فایر

  • سبک: اکشن، شوتر
  • استودیو: Deep Silver
  • قیمت: رایگان

هدایت یک سفینه‌ به‌صورت آزادانه در فضا،‌ یکی از لذت بخش‌ترین کار‌هایی است که می‌توان در بعضی آثار فضایی به تجربه‌ی آن پرداخت. Galaxy on Fire 2 HD یک بازی جذاب در سبک اکشن است که بازیکن را با خود به دل فضا و نبرد با موجودات بیگانه می‌برد. بازیکن می‌تواند با استفاده از سفینه‌های جنگی خود، از فتح شدن کهکشان به‌دست فضایی‌ها جلوگیری کند و آن‌ها را از بین ببرد.

بازی اندروید Galaxy on Fire 2 HD از گرافیک سه‌بعدی خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین باتوجه‌به تنوع خوب دشمنان و سفینه‌هایی که به مرور در دسترس گیمر قرار می‌گیرد، می‌توان انتظار یک گیم‌پلی عالی و پر محتوا را از بازی داشت. بازی اندروید Galaxy on Fire 2 HD موفق شده است تا توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند و به یکی از بهترین بازی‌های اکشن در ژانر فضایی تبدیل شود. در ادامه می‌توانید بازی Galaxy on Fire 2 HD را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Galaxy on Fire 2 HD برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pixel Starships

۱۵- بازی Pixel Starships | پیکسل استارشیپس

  • سبک: استراتژی, مدیریتی
  • استودیو: Savy Soda
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Pixel Starships قصد دارد تا علاوه‌بر به تصویر کشدن جنگ‌های فضایی هیجان‌انگیز با انواع موجودات بیگانه، هوش مدیریتی شما را نیز در شرایط مختلف به چالش بکشد. Pixel Starships کنترل یک سفینه‌ی فضایی بزرگ را به شما می‌سپارد تا با هدایت درست منابع و به کار گیری خدمه‌ها و تجهیزات مختلف، سعی کنید تا قدرت خود را برای مقابله با دیگر ناوگان‌های فضایی افزایش دهید.

Pixel Starships دست بازیکن را در زمینه‌ی‌های مختلف مانند شخصی‌سازی سفینه، خدمه و انتخاب سلاح‌های مختلف باز می‌گذارد. همچنین بازی درکنار یک بخش کمپین سرگرم کننده، دارای رویداد‌های چند نفره است که بازیکنان را در حالت‌های مختلف مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد. Pixel Starships یکی از بهترین بازی‌های فضایی در اندروید شمرده می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی با کیفیت و جذابی را در سبک استراتژی برای شما خلق کند.

دانلود بازی Pixel Starships برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Gravity Rider: Space Bike Race

۱۴- بازی Gravity Rider: Space Bike Race | گراویتی رایدر

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: Vivid Games S.A
  • قیمت: رایگان

تجربه‌ی مسابقات ریسینگ در فضا و قرار گیری در جاذبه‌‌های مختلف، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها برای علاقه‌مندان به فضا و سری آثار مسابقه‌ای محسوب شود؛ بازی Gravity Rider: Space Bike Race نیز به همین موضوع می‌پردازد و رویداد‌هایی از مسابقات موتور سواری را در سیار‌های مختلف در فصا به تصویر می‌کشد.

بازی اندروید Gravity Rider: Space Bike Race درواقع یک گیم‌پلی مهارت محور و چالش برانگیز را رائه می‌کند؛ به‌گونه‌ای که بازیکن باید درکنار کنترل سرعت، تعادل موتور خود را نیز در انواع شریط مختلف حفظ کند تا درنهایت به خط پایان برسد. همچنین Gravity Rider: Space Bike Race از گرافیک فانتزی و خوبی بهره می‌برد و در این زمینه هم تجربه خوبی را ارائه کند‌. به‌طور کلی بازی اندروید Gravity Rider: Space Bike Race می‌تواند لحظات جذابی را از موتور سواری در فصا برایتان رقم بزند و تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Gravity Rider: Space Bike Race برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cover art Shadowgun Legends: Online FPS

۱۳- بازی Shadowgun Legends | شادوگان لجندز

  • سبک: اکشن، شوتر
  • استودیو: MADFINGER Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Shadowgun Legends: Online یک اثر شناخته شده در سبک اکشن و شوتر است که علاوه‌بر یک بخش کمپین جذاب، از رویداد‌های چندنفره‌ی متنوع نیز بهره می‌برد. بازی اندروید Shadowgun Legends روایتگر نبرد‌های بزرگ و نفس‌گیر در کهکشان است. نبرد‌های که می‌تواند در قالب حالت‌های از PVP و Co-op شما را‌ حسابی درگیر خود کند.

Shadowgun Legends دارای سیستم شخصی‌سازی وسیعی است و اسلحه‌های متنوع بسیاری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. همچنین گرافیک بازی نیز در سطح خوبی قرار دارد و تجربه‌ی با کیفیتی را ارائه می‌کند. اگر به بازی‌های اکشن در ژانر فضایی علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی Shadowgun Legends را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy

۱۲- بازی Aliens Drive Me Crazy | الینز درایو می کریزی

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Rebel Twins
  • قیمت: رایگان

احتمالا شما نیز گاهی به انجام بدل‌کاری ها یا کار‌های خطرناکی که در بعضی از فیلم‌های اکشن صورت می‌گیرند فکر کرده‌اید. کارهایی که شاید انجام آن‌ها بسیار دور از منطق یا به عبارتی غیر ممکن باشند.‌ اما خب همان‌طور که می‌دانید، تجربه‌ی بسیاری از فعالیت‌هایی که در دنیای واقعی انجام آن‌ها غیر ممکن به نظر می‌رسد، در ویدیو گیم به امری شدنی تبدیل می‌شود. Aliens Drive Me Crazy نیز از آن دسته بازی‌هایی است که اکشن دیوانه‌واری را ارائه می‌کند و به‌گونه‌ای اغراق‌آمیز به آن‌ها پر و بال می‌دهد.

Aliens Drive Me Crazy روایتگر حمله‌ی ناگهانی موجودات فضایی به کره‌ی زمین است. حال شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، سوار بر ماشین خود شوید و از میان تعداد بسیاری از فضایی‌های مهاجم و ساختمان‌های بی‌شمار عبور کنید تا با انجام مأموریت‌های مختلف، مانع از فعالیت‌های شرورانه‌ی آن‌ها شوید. بازی Aliens Drive Me Crazy با گیم‌‌پلی اعتیادآور و عالی خود، یکی از بهترین بازی‌های ژانر فضایی محسوب می‌شود که می‌توانید در اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید N.O.V.A. Legacy

۱۱- بازی N.O.V.A Legacy | بازی نُوا لجسی

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Gameloft SE
  • قیمت: رایگان

گیم لافت که یکی از استودیو‌های مشهور بازی‌سازی در موبایل شمرده می‌شود، با ساخت بازی N.O.V.A Legacy یک اثر با کیفیت و خوش ساخت دیگر را نیز به فهرست بهترین بازی‌های موبایل اضافه کرد. بازی N.O.V.A Legacy برخلاف بیشتر آثار محبوب این استودیو، از حجم به نسبت کمتری برخوردار است؛ البته باتوجه‌به این موضوع باید گفت که بازی از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد که در نوع خود عالی است.

بازی اندروید N.O.V.A Legacy با الها از آثار محبوبی مانند Halo شما را وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌کند که در دل فضا و سیار‌ه‌های مختلف جریان دارد. همچنین بازی N.O.V.A Legacy مانند بسیار از دیگر آثار استودیو گیم‌لافت، از گیم‌‌پلی بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیزی را برای طرفداران سری آثار اکشن و فضایی رقم بزند. بازی N.O.V.A Legacy هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی N.O.V.A Legacy برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Subdivision Infinity

۱۰- بازی Subdivision Infinity | ساب دیویژن اینفینیتی

  • سبک: اکشن، شوتر
  • استودیو: Crescent Moon Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Subdivision Infinity ساخته‌ی استودیوی Crescent Moon Games یک اثر خوش ساخت در ژانر اکشن است که در فضا جریان دارد و نبرد‌های جذابی را از سفینه‌های فضایی به تصویر می‌کشد. Subdivision Infinity درواقع یک بازی آفلاین و داستانی است که بازیکن را با خود وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در مکان‌های مختلفی از فضا می‌کند.

بازی اندروید Subdivision Infinity از گرافیک و نور‌پردازی‌های خوبی بهره می‌برد و جلوه‌های بصری زیبایی را از فضا و سیاره‌ها نمایش می‌دهد؛ همین موضوع باعث شده است تا پرواز در دل کهکشان و نبرد با سایر سفینه‌ها به تجربه‌ای بسیار لذت بخش و جذاب تبدیل شود. Subdivision Infinity یکی از بهترین بازی‌های اکشن در ژانر فضایی محسوب می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر گیم‌پلی سرگرم کننده‌ی خود کند. بازی اندروید Subdivision Infinity در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Subdivision Infinity برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Battlevoid: Harbinger

۹- بازی Battlevoid: Harbinger | بتل وید

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Bugbyte
  • قیمت: ۰.۹۹ دلار

همان‌طور که می‌دانید، فضا و وسعت بی‌کران آن به‌دلیل ناشناخته‌ها و رمز و راز‌های بسیاری که دارد، می‌تواند بستر بسیار ‌خوبی برای تئوری پردازی و داستان سرایی محسوب شود. بازی Battlevoid: Harbinger درکنار یک گیم‌پلی چالش برانگیز و پر محتوا، در زمینه‌ی ارائه‌ی داستان‌ها و ماجراجویی‌های سرگرم کننده نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

درواقع بازی شما را نقش فرمانده‌ی یک کشتی فضایی قرار می‌دهد تا با کاوش در کهکشان و مناطق ناشناخته، منابع ارزشمندی را کشف کنید و پیشرفت‌های مهمی را برای انسان‌‌ها به‌دست آورید. همچنین می‌توانید کشتی‌های فضایی خود را ارتقا دهید و تجهیزات آن‌ها را متناسب با استراتژی‌های خود،‌ شخصی‌سازی کنید. بازی اندروید Battlevoid: Harbinger تاکنون موفق شده است که بسیار مورد تحسین بازیکنان قرار بگیرد و تجربه‌ی جذابی را برای مخاطبان خود در سبک استراتژی رقم بزند. اگر به سبک استراتژی علاقه دارید، بازی Battlevoid: Harbinger را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Battlevoid: Harbinger برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Super Sus -Who Is The Impostor

۸- بازی Super Sus -Who Is The Impostor | سوپر سوس

  • سبک: اکشن،‌ استراتژی
  • استودیو: PIProductions
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Super Sus -Who Is The Impostor تجربه‌ای بسیار شبیه به بازی Among Us را ارائه می‌کند. به‌گونه‌ای حتی عملکرد بعضی از مکانیسم‌های بازی دقیقا مشابه با بازی امانگ اس پیاده‌سازی شدند و تجربه‌ای نسبتا یکسانی را به بازیکن منتقل می‌کنند. البته باید اشاره کرد که بازی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و جدیدی نیز بهره می‌برد.

بازی Super Sus -Who Is The Impostor شما را به همراه سایر بازیکنان وارد یک سفینه یا یکی از استگاه‌های فضایی می‌کند. حال گیمر‌ها بدون اطلاع از نقش یک‌دیگر، باید با زیر نظر داشتن اتفاقات پیرامون خود، خائنین را پیدا و از بازی اخراج کنند. همچنین بازی Super Sus -Who Is The Impostor دارای لیگ‌های رتبه بندی در سطوح مختلف است که باعث تشویق شدن بازیکن برای ارائه‌ی بهترین عملکرد خود در روند هر بازی می‌شود. درنهایت باید گفت Super Sus -Who Is The Impostor سعی دارد تا به نسبت سایر آثار این سبک، امکانات و رویداد‌های متنوع‌تری را در اختیار گیمر قرار دهد. بازیSuper Sus -Who Is The Impostor هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Super Sus -Who Is The Impostor برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Armada: Galaxy Wars

۷- بازی Space Armada: Galaxy Wars | اسپیس آرمادا

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Azur Interactive Games Limited
  • قیمت: رایگان

Space Armada: Galaxy Wars یک بازی خوش ساخت در سبک اکشن است که کنترل سفینه‌های فضایی مختلف را به شما می‌سپارد. بازی به‌صورت مستقیم به سراغ نبرد‌های هم‌زمان و گروهی می‌رود و یک اکشن تمام عیار را به بازیکنان خود ارائه می‌کند. Space Armada: Galaxy Wars در رویداد‌های مختلف، دو گروه از کشتی‌های فضایی را مقابل یک دیگر قرار می‌دهد تا به مبارزه بپردازند.

همچنین بازی Space Armada: Galaxy Wars ده‌ها سفینه‌ی متنوع را نیز به مرور زمان در دسترس گیمر قرار می‌دهد تا به‌صورت آزادانه و با انتخاب هر یک از آن‌ها، استراتژی‌های مختلفی را انتخاب کند. زیرا بازی اجازه‌ی شخصی‌سازی و استفاده از آیتم‌های مختلف را به بازیکن می‌دهد تا در شرایط مختلف توانایی بهره‌گیری از روش‌‌های مختلف مبارزه را داشته باشد. همچنین Space Armada: Galaxy Wars از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و سفینه‌های زیبا و پر جزئیاتی را به تصویر می‌کشد. اگر طرفدار بازی‌های اکشن با محوریت فضا و هدایت سفینه‌های فضایی هستید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Space Armada: Galaxy Wars را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Space Armada: Galaxy Wars برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید XCOM: Enemy Within

۶- بازی XCOM: Enemy Within | ایکس کام

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: 2K, Inc
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

در میان انواع و اقسام سری بازی‌های استراتژی که برای اندروید منتشر می‌شوند، باید گفت که XCOM: Enemy Within یکی از حرفه‌ای‌ترین و با کیفیت‌ترین آثار در این سبک محسوب می‌شود که به موضوع فضا می‌پردازد. بازی با وجود حجم به نسبت بالای خود، یک تجربه‌ی گرافیکی عالی و پر جزئیات را ارائه می‌کند. XCOM: Enemy Within داستان گروهی از سربازان را روایت می‌کند که قصد دارند تا در مقابل موجودات فضایی و حملاتشان ایستادگی کنند و مانع به انجام رسیدن نقشه‌های آن‌ها شوند.

بازی اندروید XCOM: Enemy Within به‌صورت استراتژی و نوبتی دنبال می‌شود و در هر مرحله بازیکن باید با هدایت گروهی از افراد خود، موجودات فضایی را از بین ببرد. اما پیروز شدن در مراحل بازی وابسته به انتخاب استراتژی‌های مناسب و حرکات فکر شده است. بنابراین بازیکن باید باتوجه‌به شرایط و ویژگی‌های هر یک از افراد خود، مناسب‌ترین حرکت را در مقایل دشمنان انجام دهد. XCOM: Enemy Within یکی بهترین بازی‌های فضایی در سبک استراتژی محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی بسیار باکیفیت و جذابی را در این سبک برایتان را رقم بزند. بازی اندروید XCOM: Enemy Within با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی XCOM: Enemy Within برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mars: Mars

۵- بازی Mars: Mars | مارس

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pomelo Games
  • قیمت: رایگان

بازی Mars: Mars بازیکن را در نقش یک فضانورد حرفه‌ای قرار می‌دهد و او را به یک سفر خطرناک به مریخ می‌فرستد. درواقع شما باید با تجهیزاتی که در اختیار دارید، رمز و راز‌های موجود در مریخ را کشف کنید و پرده از حقایق جذاب این سیاره بردارید. Mars: Mars‌ یک بازی امتیازی است که هربار پس از شکست، گیمر را برای تلاش دوباره و شکستن رکورد خود،‌ تشویق می‌کند.

اما Mars: Mars با وجود امتیازی بودن، بدون انتها نیست و سازندگان برای کسانی که به حداکثر امتیاز ممکن دست پیدا می‌کنند، پایانی در نظر گرفته‌اند‌. همچنین بازی از گرافیک زیبایی بهره می‌برد و پس زمینه‌های دیدنی و جذابی را از مریخ به تصویر می‌کشد. Mars: Mars یکی از بهترین بازی‌های فضایی در سبک اکشن شمرده می‌شود که می‌توانید به‌صورت رایگان در اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی Mars: Mars برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Xenowerk

۴- بازی Xenowerk | زینوورک

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pixelbite
  • قیمت: رایگان

Xenowerk یک بازی اکشن با زاویه دید بالا به پایین است که بازیکن را در مقابل انبوهی از موجودات بیگانه قرار می‌دهد. درواقع بازی Xenowerk شما را به فضا نمی‌برد، بلکه دشمنانی بسیار خطرناک با حال و هوای موجودات فضایی را در زمین خلق می‌کند و مقابلتان قرار می‌دهد. در طول مراحل بازی شما باید سعی کنید تا با استفاده از انواع و اقسام سلاح های مختلف، مانع از پیش‌روی این موجودات بیگانه شوید.

بازی Xenowerk از گیم‌پلی عالی و مشابه با Space Marshal دیگر محصول استودیو Pixelbite بهره می‌برد و مراحل بسیار هیجان‌انگیزی را به وجود می‌آورد. همچنین بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و انیمیشن‌های جذاب و زیبایی را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به بازی‌های فضایی در ژانر اکشن علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی موبایل Pixelbite‌ را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Xenowerk برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Arena: Construct & Fight

۳- بازی Space Arena: Construct & Fight | اسپیس آرنا

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: HeroCraft Ltd
  • قیمت: رایگان

سفینه‌ها و راکت‌ها معمولا مهم‌ترین بخش از آثار ژانر فضایی محسوب می‌شوند که هریک از استودیو‌های بازی‌سازی، به روشی مختص به خود آن‌ها را به تصویر می‌کشد. اما بازی Space Arena: Construct & Fight به گیمر جازه می‌دهد تا آن‌گونه که می‌خواهد سفینه‌ی خود را ایجاد کند. از شکل بیرونی گرفته تا انواع تجهیزات داخلی، همگی تا حد زیادی قابل تغییر و شخصی‌سازی هستند.

شکل و محل جایگذاری سلاح‌ها در سفینه، مهم‌ترین بخش بازی Space Arena: Construct & Fight محسوب می‌شود. زیرا تنها بازیکنی می‌تواند پیروز مسابقه شود که از استراتژی‌های بهتر و کاربردی‌تری برای ساخت سفینه‌ی خود استفاده کرده باشد. اما قدرت و تنوع سلاح‌ها نیز از دیگر معیار‌های پیروزی محسوب می‌شوند که به مرور زمان بازیکن می‌تواند به آن‌ها دست پیدا کند. اگر طرفدار بازی‌های خلاقانه و استراتژی هستید،‌ نباید تجربه‌ی بازی Space Arena: Construct & Fight در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Space Arena: Construct & Fight برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ticket to Earth

۲- بازی Ticket to Earth | تیکت تو ارث

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Robot Circus
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

انسان‌ها پس از سال‌ها زندگی در سیاره‌ای سرزنده و زیبا، توسط موجودات فضایی مورد حمله و اسارت قرار می‌گیرند. اما دراین‌میان گروهی از انسان‌ها تلاش می‌کنند تا در مقابل نیرو‌های بیگانه مقاومت کنند و یکبار دیگر امید را به انسان‌ها بازگردانند. بازی Ticket to Earth از شما می‌خواهد تا با هدایت تعداد محدودی از انسان‌ها و استفاده از قابلیت‌های هرکدام، مهاجمان فضایی را در هر مرحله نابود کنید.

Ticket to Earth درواقع یک بازی تاکتیک محور و نوبتی است که در طی آن باید با حرکات برنامه‌ریزی شده، افراد خود را حرکت دهید و در مقابل دشمنان خود پیروز شوید. همچنین Ticket to Earth علاوه‌بر یک گیم‌پلی عالی، داستان خوبی را نیز روایت می‌کند و می‌تواند در این زمینه هم بازیکن را سرگرم خود نگه‌دارد. Ticket to Earth یکی از بهترین بازی‌های اندروید شمرده می‌شود که توسط بازیکنان بسیاری مورد تحسین قرار گرفته است و گزینه‌ی مناسبی برای علاقه‌مندان به سری آثار فضایی محسوب می‌شود.

دانلود بازی Ticket to Earth برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space shooter - Galaxy attack

۱- بازی Space shooter – Galaxy attack | اسپیس شوتر

  • سبک: آرکید
  • استودیو: ONESOFT
  • قیمت: رایگان

Space shooter – Galaxy attack یک بازی آرکید خوش ساخت و باکیفیت از استودیو ONESOFT که هدایت یک سفینه فضایی را در میان انبوهی از دشمنان بیگانه به شما می‌سپارد. بازی اندروید Space shooter – Galaxy attack دارای تعداد زیادی مرحله است که در هریک، بازیکن باید با موج‌های عظیمی از سفینه‌های دشمن به مبارزه بپردازد و از بقا انسان‌ها محافظت کند.

همچنین بازی با باس‌های قدرتمند و متنوعی که در مراحل مختلف مقابتان قرار می‌دهد، به خوبی سرعت عمل شما را محک می‌زند. بازی Space shooter – Galaxy attack علاوه‌بر گیم‌پلی اعتیادآور، از گرافیک فانتزی خوبی نیز بهره می‌برد و رنگ‌بندی‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد‌. بازی اندروید Space shooter – Galaxy attack تاکنون موفق شده است نظرات بسیار خوبی را از سوی بازیکنان کسب کند و درکنار بهترین بازی‌های فضایی اندروید در ژانر آرکید قرار بگیرد؛ اگر شما نیز به این ژانر علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی Space shooter – Galaxy attack را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Space shooter – Galaxy attack برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بازی های فضاپیمایی اندروید چی بازی کنیم؟

اگر به‌دنبال بازی‌ هستید که کاملا حس فضا را منتقل کند بازی Star Trek Timelines بهترین گزینه برای شما است. در صورت علاقه می‌توانید بازی آنلاین EVE Echoes را نیز برای سفر بین کهکشانی دانلود کنید. برای دورهمی ها هم طبیعتا Among Us را پیشنهاد می‌کنیم.

بازی فضایی اکشن اندروید کدام را دانلود کنیم؟

بازی اول شخص Dead Effect 2 از جمله معروف‌ترین بازی‌های روایت شده در فضا است. اگر بازی های آنلاین فضایی دوست دارید Shadowgun Legends را هم می‌توانید تجربه کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا