بازی

معرفی آشپز خلافکار در تریلر جدید بازی Saints Row

معرفی آشپز خلافکار در تریلر جدید بازی Saints Row

ریبوت Saints Row اواخر این ماه منتشر می‌شود و با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی آن، استودیوی Volition و شرکت دیپ سیلور اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز را تقدیم هوادارها می‌کنند. حال استودیوی سازنده تریلر جدیدی از Saints Row را پخش کرده است که در آن شاهد معرفی شخصیت جدیدی به نام کوین هستیم.

کوین درواقع یک سرآشپز حرفه‌ای در کلاس جهانی است که در عین حال یک جنایتکار حرفه‌ای هم به شمار می‌آید. در بازی Saints Row، کوین به مانند یک پل ارتباطی بین اشخاص مختلف عمل خواهد کرد و می‌تواند با ارتباطات و مهارت‌هایی که دارد، توجه آنتاگونیست اصلی بازی به اسم Santo Ileso را جلب کند.

تصاویری از ریبوت Saints Row

استودیوی بازی‌سازی Volition درباره‌ی شخصیت کوین می‌گوید: «یک افسانه در آشپزخانه که ماده‌ی اولیه‌ی مخفی او، جنایت است. رفتار کوین مبتنی بر عشق خواهد بود، مگر اینکه از [خط قرمز] دوستان او عبور کنید».

همچنین تایید شده است که نقش کوین را Greg Chun ایفا خواهد کرد؛ بازیگری که نقش‌های تاکایوکی یاگامی در بازی‌های Judgment و Lost Judgment، یو نانبا در Yakuza: Like a Dragon و Rez در Valkyria Chronicles 4 را بازی کرده است. علاوه‌بر رونمایی از شخصیت کوین، شرکت دیپ سیلور نیز مصاحبه‌ی کوتاهی با Greg Chun را پخش کرد که در مورد نقش او در ریبوت Saints Row توضیح می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ آگست) امسال روی پلتفرم پی سی، گوگل استدیا و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این شخصیت جدید و اخبار بازی Saints Row چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا