بازی

انتشار تریلر جدید انیمه Chainsaw Man | اعلام ماه پخش

انتشار تریلر جدید انیمه Chainsaw Man | اعلام ماه پخش

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی انیمه Chainsaw Man منتشر شده است. استودیو ماپا امروز این تریلر را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمه چینسا من هستیم که بدون شک خشونت بالا و کیفیت بالای آن می‌تواند باعث هیجان طرفداران مانگا آن شود. در طول تریلر می‌توانید دنجی را مشاهده کنید که پس از کشته شدن تبدیل به مرد اره‌ای می‌شود تا اکنون به کشتن شیاطین بپردازد و ماکیما یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی انیمه Chainsaw Man است که می‌توانید شاهد آن باشید.

تماشا تریلر جدید انیمه Chainsaw Man در یوتیوب

همچنین ماپا در پایان تریلر تایید کرد که پخش انیمه Chainsaw Man قرار است از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز شود، اما تاریخ دقیق‌تری در حال حاضر اعلام نشده است. مانگا Chainsaw Man توسط تاتسوکی فوجیموتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این مانگا خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و حالا ماپا در حال ساخت یک اقتباس سریالی از این مانگا محبوب است.

اتفاقات مانگا چینسا من در دنیایی جریان دارد که اهریمن‌هایی که از ترس انسان‌ها شکل گرفته و به‌وجود آمده‌اند، در حال آسیب رساندن به انسان‌ها و در تلاش برای نابودی آن‌ها هستند. همچنین انسان‌ها توانایی بستن قرارداد با اهمرین‌ها را دارند. دنجی که پسر جوان و افسرده‌ای است، تلاش می‌کند تا با فروش چندین عضو از اعضای بدنش و فعالیت به‌عنوان شکارچی اهریمن، بدهی پدر فوت شده خود به یاکوزا را پس دهد.

دنجی صاحب سگی به نام پوچیتا است که درواقع اهریمنی است که به اره برقی شهرت دارد و پس از کشته شدن دنجی توسط اهریمن‌ها و زخمی شدن پوچیتا توسط هم‌نوعانش که به وی خیانت کردند، این دو قبول می‌کنند تا با یکدیگر ترکیب شوند و حالا دنجی با ترکیبی از انسان و شیطان با توانایی اره برقی به دنیا باز می‌گردد. ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Chainsaw Man را بر عهده دارند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا