بازی

احتمال توسعه همزمان چند قسمت از بازی Assassin’s Creed

احتمال توسعه همزمان چند قسمت از بازی Assassin’s Creed

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، رسانه‌ی کوتاکو اعلام کرد که شرکت فرانسوی یوبیسافت درحال‌ حاضر مشغول تولید چند اثر مختلف از سری اساسینز کرید (Assassin’s Creed) است که داستان یکی از این پروژه‌‌ها، در محیطی آسیایی جریان خواهد داشت. به‌نقل از کوتاکو، این بازی از سری نام‌برده که در سرزمینی آسیایی جریان خواهد داشت با نام Project Red مراحل ساخت خود را جلو می‌برد.

این درحالی است که چندی پیش، جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg) ادعا کرد که این پروژه به‌عنوان بخشی از محتویات بازی Assassin’s Creed: Infinity در دسترس بازیکنان قرار خواهد کرد و داستانش هم در یک سرزمین آسیایی (احتمالا ژاپن) جریان خواهد داشت.  جف گراب نیز اخیرا در پادکست یوتیوبی خود به‌ساخته شدن قسمتی جدید از بازی Assassin’s Creed با محوریت کشور ژاپن اشاره کرده است.

با کنارهم گذاشتن این ادعاهای مطرح شده از کوتاکو، جیسون شرایر و جف گراب، می‌توان شایعه‌ی ساخته شدن قسمتی جدید از سری با محوریت ژاپن (یا کشورهای شرق آسیایی) را جدی گرفت. از آن طرف و با استناد به‌صحبت‌های مطرح شده از کوتاکو و جیسون شرایر، یوبیسافت اثری دیگر از سری اساسنیز کرید با نام Project Rift را تولید می‌کند؛ یک بازی جدید از مجموعه‌ی نام‌برده که داستان آن در شهر بغداد جریان دارد و ماجراهای شخصیت بسیم (Basim) را دنبال می‌کند.

رسانه‌های معتبر صنعت گیم از ساختار کلاسیک این بازی (نقشه‌های متراکم و تکیه‌بر مخفی‌کاری) خبر می‌دهند. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در زمان برگزاری رویداد یوبیسافت فوروارد بعدی که در آن به‌آینده‌ی این سری خواهد پرداخت، مهر تاییدی بر این شایعات خواهد زد یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا بالاخره سری Assassin’s Creed را در محیطی آسیایی مثل ژاپن تجربه خواهیم کرد؟ دیدگاهتان را برای بیکینگ بنویسید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا