بازی

ماجراجویی بامزه گروت در اولین تریلر انیمیشن I Am Groot

ماجراجویی بامزه گروت در اولین تریلر انیمیشن I Am Groot

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن I Am Groot منتشر شده است. در این تریلر که در کامیک کان سن دیگو پخش شده، شاهد ماجراجویی مستقل بیبی گروت هستیم که او وارد یک سیاره می‌شود که ساکنان آن موجودات کوچکی هستند که در ابتدا تصمیم به کشتن گروت را دارند، اما در ادامه برگ گروت باعث می‌شود تا آن‌ها به منبع غذایی دست پیدا کنند. در ادامه محیط‌های بیشتری از اتفاقات انیمیشن I Am Groot پخش می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از انیمیشن I Am Groot را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

گروت در پوستر جدید انیمیشن I Am Groot

پخش انیمیشن I Am Groot قرار است از روز چهارشنبه، ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود. این سریال انیمیشنی کوتاه در ۱۰ قسمت تولید شده است که ۵ قسمت اول در ماه آینده پخش خواهد شد و ۵ قسمت باقی‌مانده در زمان دیگری پخش می‌شود. وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت برای صداپیشگی این شخصیت در سریال I Am Groot بازگشته است و رایان لیتل وظیفه ساخت سریال انیمیشنی و کوتاه گروت را بر عهده دارد. جیمز گان، کارگردان فیلم‌های نگهبانان کهکشان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش داشته است.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول

انیمیشن I Am Groot قرار است یک سریال انیمیشنی کوتاه باشد که تمرکز آن روی بیبی گروت است که در حال بزرگ شدن است و با دردسرهایی قرار است مواجه شود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا