بازی

Call of Duty: Vanguard را به مدت ۶ روز رایگان تجربه کنید

Call of Duty: Vanguard را به مدت ۶ روز رایگان تجربه کنید

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز موفق به تجربه بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard نشده است، باید بگویم که از امروز قادر به تجربه این حالت به‌صورت رایگان هستید. البته که بخش چندنفره و زامبی Call of Duty: Vanguard تنها ۶ روز (تا تاریخ چهار مرداد ماه) در دسترس قرار دارد. همچنین اشاره کنم که این رویداد رایگان برای تمامی پلتفرم‌ها درنظر گرفته شده است و درجریان آن به تمامی نقشه‌ها و حالت‌های زامبی و بخش چندنفره دسترسی دارید.

به‌عبارتی شما می‌توانید در نقشه جدید USS Texas 1945 مشغول تجربه بازی شوید؛ نقشه‌ای که برای اولین‌بار در Call of Duty: WWII معرفی شد و بازیکنان را در یک کشتی جنگی قرار داده است تا با یکدیگر وارد رقابت شوند. همچنین این نقشه دارای مناطقی مثل اتاق کنترل سلاح و بخش‌های باریکی است که شما را برای رفتن به سراغ درگیری‌های بیشتر و اکشن سریع‌تر، ترغیب می‌کند.

دراین‌میان بد نیست به حالت Blueprint Gun Game هم اشاره‌ای داشته باشیم که در جریان فصل چهارم کالاف دیوتی: ونگارد به بازی اضافه شده است. در جریان این حالت، ۱۸ اسلحه با بلوپرینت‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده که با کشتن رقبا می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید تا در انتها برنده مسابقه شوید. حال برای پیشرفت در این حالت هم می‌توانید سایر بازیکنان را با سلاح فعلی خود یا سلاح Melee بکشید تا یک سلاح به عقب برگردند. همچنین یک UAV هم در آسمان قرار دارد و به‌صورت مداوم بازیکنان را در نقشه بازی علامت‌گذاری می‌کند تا شخصی نتواند با کمپ کردن بیش‌ازحد، برنده شود.

از دیگر مواردی که درجریان این ۶ روز در دسترس بازیکنان قرار دارد، می‌توان‌به نقشه جدید Shi No Numa برای بخش زامبی بازی اشاره کرد که یک تجربه کلاسیک را ارائه می‌دهد. در این نقشه یک Relic در اعماق یک باتلاق قرار گرفته که می‌تواند رابطه بین Von List و Kortifex the Deathless را از بین ببرد. حال برای انجام این کار باید یک سلاح شگفت‌انگیز را بسازید، Relic را پیدا کنید و متوجه گذشته مرموز Kortifex شوید. در انتها با مراجعه به پلتفرم خود می‌توانید فضای مورد نیاز برای دانلود و تجربه Call of Duty: Vanguard را مشاهده کنید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا