بازی

گرافیک خیره کننده یک بازی کره‌ای روی آنریل انجین 5

گرافیک خیره کننده یک بازی کره‌ای روی آنریل انجین 5

روز گذشته استودیوی کره‌ای NCSoft با انتشار یک تریلر از بازی جدید خود رونمایی کرد. این بازی که با عنوان «یک بازی داستان‌محور و تعاملی جدید» معرفی شده است، با موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین 5 در دست توسعه است.

هنوز جزئیات خاصی از این بازی هیجان‌انگیز در دسترس نیست، اما سازندگان بازی در استودیوی ان‌سی‌سافت می‌گویند داستان کلی بازی که در کره جنوبی جریان دارد، بر محوریت انتقام یک مرد از قاتلان همسرش است. اعضای این استودیو همچنین تایید می‌کنند که در ساخت این بازی از ابزارهای اسکن سه‌بعدی و موشن کپچر داخلی این استودیو استفاده شده است تا سازندگان این بازی بتوانند به سطح گرافیکی Photo-Realistic یا کاملا واقع‌گرایانه و مشابه با دنیای واقعی دست پیدا کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، مثل دیگر بازی های این سبک انتخاب های بازیکنان نقش مهمی در ادامه روند داستان بازی دارد. در این تریلر همچنین شاهد بخش‌های از گیم‌پلی این بازی نیز هستیم. به‌نظر می‌رسد که گیم‌پلی و کارگردانی بازی شباهت زیادی به بازی‌های تعاملی استودیوی کوانتیک دریم و سوپرمسیو گیمز دارد و خصوصا از بازی تحسین‌شده‌ی Detroit: Become Human نیز الهاماتی گرفته است.

در یکی از صحنه‌های تریلر هم شاهد تصویر یک سکانس درکنار یکدیگر هستیم که اگر بازیکن موفق شود دکمه‌های صحیح آن سکانس را به‌درستی فشار دهد، این سکانس ادامه پیدا می‌کند و درصورت اشتباه بازیکنان، خط داستانی جدیدی از آن سکانس اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

مون یانگ چوی، مدیر ارشد توسعه و یکی از تهیه‌کنندگان بازی از شفافیت این استودیو در خصوص مراحل ساخت Project M خبر می‌دهد و می‌گوید: «از این پس، ما همواره پیشرفت مراحل توسعه‌ی بازی را در قالب‌های مختلفی مانند تریلرهای ویدیویی، مصاحبه‌ها، کتابچه‌ها و انتشار وب‌ها‌تون‌ها به بازیکنان عرضه می‌کنیم».

استودیوی NCSoft که به‌عنوان ناشر بازی‌های نقش‌آفرینی MMORPG استودیوی ArenaNet با نام Guild Wars شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در کره جنوبی به‌حساب می‌آید. این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۱۰۰ کارمند و چندین تیم بازی‌سازی متفاوت دارد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی از این بازی در دسترس نیست، اما طبق وعده سازندگان بازی می‌توانیم انتظار انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی در ماه‌های آینده را داشته باشیم. فعلا پلتفرم‌های عرضه بازی نیز مشخص نشده‌اند، اما باتوجه‌به وجود علامت‌های کنترلر دوال‌سنس در این تریلر، می‌توانیم مطمئن باشیم که Project M حداقل برای پلی استیشن 5 و احتمالا کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا