سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

کارگردان خلاق Mass Effect: Andromeda هنوز آرزوی ساخت دنباله آن را دارد

زمان انتشار: 23 می 2023 ساعت 14:18

دسته بندی: بازی

شناسه خبر: 600719

زمان مطالعه: 7 دقیقه

کارگردان خلاق Mass Effect: Andromeda هنوز آرزوی ساخت دنباله
آن را دارد

کارگردان خلاق Mass Effect: Andromeda هنوز آرزوی ساخت دنباله
آن را دارد

کارگردان خلاق بازی Mass Effect: Andromeda هنوز هم آرزو می‌کند دنباله این بازی ساخته می‌شد.

به‌تازگی رسانه یوروگیمر با مک والترز، یکی از نویسندگان سه‌گانه Mass Effect، کارگردان خلاق Mass Effect: Andromeda و مدیر پروژه Mass Effect Legendary Edition مصاحبه‌ای داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست. او درباره‌ی هسته این مجموعه و جک بائر صحبت کرد و همین‌طور اطلاعات زیادی از کارهای استودیو بایوور روی مس افکت را به اشتراک گذاشت.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مصاحبه درباره نسخه Andromeda است که والترز در اواخر این پروژه به تیم سازنده آن ملحق شد. او با اکثر اعضای تیم بایوور ادمونتون روی Anthem کار می‌کرد و مس افکت اندرومدا توسط بایوور مونترآل در حال توسعه بود. شعبه مونترآل بایوور پیش‌تر یک استودیو پشتیبانی بود که اکثر مراحل N7 مس افکت ۲، بخش مولتی‌پلیر مس افکت ۳ و بسته الحاقی امگا را توسعه داده بود.

پس از جدایی کیسی هادسون، کارگردان مس افکت در سال ۲۰۱۴ از بایوور، والترز به کار روی پروژه Andromeda منتقل شد و صحبت‌های او بیشتر روی مراحل آخر توسعه این بازی تمرکز دارد. البته او تایید کرد این ادعا از گزارش توسعه مشقت‌بار بازی که می‌گفت ابتدا قرار بود کهکشان بازی به‌طور تصادفی ایجاد شود و از بازی No Man’s Sky الهام گرفته بود، درست است.

پوستر Mass Effect: Andromeda

والترز گفت: «درنهایت، این قضیه با نحوه روایت داستان ما تفاوت‌های بسیاری داشت و روشی که ما محتوای خود را ایجاد می‌کنیم که بسیار ویژه بود و شامل مجموعه‌های بزرگ و مواردی شبیه این بود به‌سختی قابل پیاده‌سازی در جهانی رویه‌ای بود».

وقتی والترز به تیم آمد، اندرومدا در نقطه‌ای محوری بود و در آن نقطه عطف بود که «خوب، نمی‌توانیم هم کار رویه‌ای و همه این موارد را درکنار آرزوها و امیدهای طرفداران خود که خواهان روایت داستانی سفارشی به روشی خاص بودند، انجام دهیم». یک چالش دیگر این بود که «باید دوباره موارد زیادی یاد می‌گرفتیم و به آن پی می‌بردیم» که احتمالا به خاطر تغییر از موتور آنریل به فراست‌بایت بود.

وی ادامه داد برای جلوگیری از برخی مشکلات Andromeda «احتمالا باید دامنه بازی را کمتر می‌کردیم و تلاش خود را روی [تضمین] کیفیت می‌گذاشتیم. اما همچنین ما در دوره عجیبی در صنعت [ویدئوگیم] بودیم که بسیاری می‌گفتند کمیت همان کیفیت است؛ پس ما اندکی خودمان را فریب دادیم که شاید اگر به‌اندازه [مس افکت ۳] بهینه نباشد، مشکلی نیست. زیرا بزرگ‌تر است و موارد بیشتری برای انجام دادن وجود دارد».

Mass Effect: Andromeda

این قضیه در دورانی اتفاق افتاد که به قول منویر ایر، یکی از توسعه‌دهندگان سابق بایوور، الکترونیک آرتز خواهان بازی‌های جهان‌باز بیشتری بود. چون درآمدزایی این آثار بیشتر بود. دیگر ناشران هم تفکر یکسانی داشتند و درنتیجه شاهد دورانی بودیم که بازی‌های حجیم با نقشه‌ای با موارد تکراری بالا منتشر می‌شدند. بسیاری از بازیکنان مجموعه مس افکت از سه‌گانه‌ای که هر نسخه واکنش‌پذیرتر و شخصی‌تر می‌شد به سراغ آثار ناامیدکننده‌ای رفتند که اندرومدا هم جزو این دسته بود.

والترز می‌گوید از این اتفاق درس گرفته و اعتقاد دارد حیف شد که استودیو نتوانست درس‌های آموخته‌شده را در یک دنباله نشان دهد: «من فقط آرزو می‌کنم می‌توانستیم یک نسخه دومی بسازیم؛ چون چیزی که می‌توانستید ببینید مثل بهبودی بود که از [مس افکت] به [مس افکت ۲] رخ داد».

درعوض پس از انتشار Mass Effect: Andromeda، بایوور مونترآل دوباره نقشی پشتیبان برعهده گرفت و بعد با EA Motive تلفیق شد. برای همین مس افکت بعدی توسط بایوور ادمونتون ساخته خواهد شد و ظاهرا از موتور آنریل استفاده می‌کند. به‌نظر بازی هنوز در مرحله پیش-توسعه قرار دارد. چون تمرکز استودیو روی Dragon Age: Dreadwolf است.

حتما بخوانید : بازی Zelda: Tears of the Kingdom برای بهینه‌سازی بیش از یک
سال تاخیر خورده بود

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
اخبار بازی
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی
    بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی 13 ساعت پیش
  • بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد!
    بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد! 13 ساعت پیش
  • افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد
    افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد 13 ساعت پیش
  • ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند
    ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند 13 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 29541
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 203
  • شبکه اجتماعی 622
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7413
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 670
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 413

جدیدترین مقالات

  • افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد
    افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد 15 ساعت پیش
  • بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟
    بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟ 15 ساعت پیش
  • کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟
    کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟ 15 ساعت پیش
  • چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟
    چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟ 15 ساعت پیش
  • بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف
    بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف 15 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور