بازی

کارگردانی و نویسندگی دو قسمت از فیلم نارنیا برای نتفلیکس توسط کارگردان باربی

کارگردانی و نویسندگی دو قسمت از فیلم نارنیا برای نتفلیکس
توسط کارگردان باربی

طبق اخبار منتشر شده، گرتا گرویگ، کارگردان فیلم Barbie قرار است حداقل دو قسمت از فیلم نارنیا را برای نتفلیکس کارگردانی و نویسندگی کند.

نتفلیکس مدتی می‌شود که حقوق مجموعه سرگذشت نارنیا را خریداری کرده است و قرار است فیلم‌ها و سریال‌هایی براساس این دنیای فانتزی تولید کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Chronicles of Narnia منتشر شده است. The New Yorker خبر داد که نتفلیکس هم‌اکنون قراردادی با گرتا گرویگ برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت از فیلم نارنیا امضا کرده است. این درحالی‌است که مدت زمان زیادی شایعات احتمال کارگردانی فیلم Narnia توسط گرویگ شنیده می‌شود.

این مقاله اشاره می‌کند همان‌طور که گرویگ با دیدگاه و نظر خود فیلم Barbie را کارگردانی کرد تا اینکه صرفا داستانی در مورد عروسک محبوب باربی بسازد، تصمیم دارد با چنین رویکردی به سراغ ساخت فیلم سرگذشت نارنیا بیاید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دو فیلم در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که فیلم بعدی گرتا گرویگ قرار است دو قسمت از فیلم Narnia باشد که قابل انتظار است به شکل همزمان تولید شوند.

گرتا گرویگ در پروژه بهترین بازیگران زن هالیوود

گرتا گرویگ که بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ فیلم Lady Bird را کارگردانی کرد که برای آن نامزد دریافت ۲ جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال شد. او سپس فیلم Little Women را جلوی دوربین برد که برای این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ جدیدترین فیلمی است که گرویگ آن را کارگردانی کرده است. فیلم باربی در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که در همین روز فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان اکران خواهد شد.

پیش از این شاهد ساخت سه فیلم از مجموعه نارنیا بودیم. اولین قسمت این مجموعه با نام The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe در سال ۲۰۰۵ اکران شد و در ادامه آن فیلم The Chronicles of Narnia: Prince Caspian در سال ۲۰۰۸ به روی پرده رفت، ساخت هر دو قسمت بر عهده والت دیزنی بود و قسمت سوم این مجموعه با نام The Voyage of the Dawn Treader در سال ۲۰۱۰ توسط فاکس قرن بیستم تولید و اکران شد. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کردند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا