بازی

پوشش زنده ویدیویی زومجی از رویداد پلی استیشن | ساعت ۲۳ امشب چهارشنبه (تمام شد)

پوشش زنده ویدیویی زومجی از رویداد پلی استیشن | ساعت ۲۳ امشب
چهارشنبه (تمام شد)

رویداد پلی استیشن ساعت ۲۳ امشب برگزار خواهد شد و ما هم در بیکینگ این مراسم را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش خواهیم داد. 

چندی پیش سونی رویداد جدید خود را با محوریت بازی‌های کنسولی و واقعیت مجازی معرفی کرد و این مراسم، قرار است ساعت ۲۳ امشب، چهارشنبه ۳ خرداد، برگزار شود. اطلاعات زیادی از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد نمایش داشته باشند ارائه نشده اما شایعه‌های جذابی مثل احتمال معرفی ریمیک متال گیر ۳ به‌گوش می‌رسد. با توجه به اهمیت این رویداد، ما هم در بیکینگ به شکل زنده و ویدیویی آن را پوشش خواهیم داد و خوشحال می‌شویم تا در کنار شما کاربران عزیز به تماشای مراسم بپردازیم. 

شرکت تسکو، تولید کننده محصولات گیمینگ حامی پوشش زنده ویدیویی بیکینگ از مراسم معرفی بازی های جدید پلی استیشن است. تسکو امروز اینجا است تا در شو کیس سونی برای بازی‌های پلی‌استیشن 5 و پلی استیشن وی آر همراه ما باشد. برندی که نه‌تنها در عرصه لوازم جانبی کامپیوتر، صوتی تصویری و موبایل، بلکه در حوزه گیم هم سروصدای زیادی در ایران به‌پا کرده است. 

شما می‌توانید لایو بیکینگ را با حمایت تسکو در همین صفحه، آپارات یا یوتیوب تماشا کنید. پس وعده دیدار ما ساعت ۲۳ امشب، تا آن زمان می‌توانید نظرات خود را در مورد نمایش‌هایی انتظار دارید با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. 

تسکو، تولیدکننده لوازم گیمینگ حامی پوشش زنده بیکینگ از مراسم پلی استیشن است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا